de bel uit of aan?

Wij zetten de bel iedere keer uit als onze dochter gaat slapen. Ze is er nl. al meerdere keren van wakker geworden. En schrikt dan echt en is niet meer in slaap te krijgen. Gevolg: een niet uitgeslapen vervelend kindje!
Nu waren we vergeten de bel uit te zetten en stond er iemand aan de deur om te vragen of we een kerstboom hebben voor de kerstboomverbranding. (we hebben een kunstboom)
En voor de eerste keer is ze NIET wakker geworden! Het is echt een wonder hoor! Want hij gaat echt KEIHARD!

Hoi,

Bij ons komt bijna iedereen achterom. De bel gaat dus ook niet zo vaak. Alleen eigenlijk als de postbode komt.
Maar Bas wordt er gelukkig niet wakker van.

Groetjes, Karin

Hoi meiden,

ik denk dat wij echt een geweldig makkelijke dochter hebben maar die  wordt echt nergens wakker van. Wij hoeven dus eigenlijk niets te doen met onze bel. Ik moet je eerlijk zeggen dat onze visite soms niet op de bel durft te drukken omdat ze bang zijn dat Maaike wakker wordt maar die wordt daar echt niet wakker van.

groetjes
Inge

Wij hebben gelukkig geen last van dat Feline snel wakker wordt. En met oud en nieuw bijvoorbeeld werd ze wel wakker maar sliep ze meteen door!

groetjes MAris

Bij ons staat de bel al een tijdje niet aangesloten. Dit omdat het stopcontact kapot is. Vinden het ook wel goed zo, want je schrik je eigen dood als er gebeld wordt. Horen de bel van de buren ook goed. Iedereen klopt hier op het raam...

Liefs Debby.

Hoi hoi,

Wij hebben ook zo'n mega harde deurbel. Echt irritant.
Als ik weet dat er visite op komst is of als ik mensen zie aankomen, doe ik de deur al open voordat ze aan kunnen bellen.
Als dat niet lukt: tja, soms wordt Sven wakker, soms niet.
Bij hem is er geen pijl op te trekken waar hij wakker van wordt. Overvliegende vliegtuigen of het vuurwerk van oud en nieuw maken hem niet wakker. Als wij bij hem gaan kijken en we laten het laminaat een beetje kraken, dan wordt meneertje wel wakker....

Groetjes,
Maike

das vervelend zo'n deur bel

Bij hebben   opbattterij en die kun je ook voor doven meanden gebruiken.Het is een een klein ding en hij staat bij ons in de hk. Dus jesse wordt er niet wakker mee. Missvhien een idee voor jou!

Groetjes Linda

hoi hoi

bij osn staat de deurbel altijd aan
ik heb hem NOOIT uitgedaan dus hij is er denk ik gewoon aan gewend geraakt
zelfs de honden blaffen als de bel gaat en daar wordt hij ook niet wakker van

groetjes moekje

Terug
Bovenaan