de beslissing is genomen

A

Anoniem

Guest
Hallo Dames,

Laat ik me eerst even voorstellen:

Ik ben daphne, 24 jaar en werk als fin adm medew. Mijn vriend werkt als verkoper. En (zoals de titel al doet vermoeden) we hebben besloten zwanger te worden. Ik ben maandag gestopt met de pil, en mocht alles goed gaan, wordt dit ons eerste kindje. Ik hoop dat jullie me kunnen overstelpen met allerlei tips.

Iedereen veel succes!!!

liefs

daphne

Hoi Daphne,

Welkom op dit forum dan he! Spannend he om zo samen te beslissen om er voor te gaan. Ik kan me nog goed herinneren (van mijn beide zoontjes) wanneer we besloten om te gaan proberen om zwanger te raken. Ik was ook 24 toen ik zwanger raakte van mijn eerste zoontje. Het is super om zwanger te zijn en het is nog veeeee leuker om mama te zijn! Geniet van alles en heel veel succes bij het zwanger worden.

Groetjes,
Heitje

Hoi Daphne,

Welkom op dit forum dan he! Spannend he om zo samen te beslissen om er voor te gaan. Ik kan me nog goed herinneren (van mijn beide zoontjes) wanneer we besloten om te gaan proberen om zwanger te raken. Ik was ook 24 toen ik zwanger raakte van mijn eerste zoontje. Het is super om zwanger te zijn en het is nog veeeee leuker om mama te zijn! Geniet van alles en heel veel succes bij het zwanger worden.

Groetjes,
Heitje

Terug
Bovenaan