de beslissing

Hoi,

AFgelopen weekend, gisteren welteverstaan, hebben we besloten dat ik met de pil ga stoppen. Al veel langer wisten we dat we graag een kind wilden, maar we zijn ook nog wel jong. Maar hoe langer we erover nadenken, hoe liever we er aan beginnen, maar wanneer hak je die knoop dan door, Nou, gisteren dus!!!!

Oh, wel heel spannend allemaal, waneer zou het zover zijn?
 
Haha, dat hadden wij nou ook. We bleven er maar over doorzeuren en twijfelen en toen besloten we het toch maar te doen! Wij zijn ook jong (vooral ik, ik ben 23) en we hebben het door omstandigheden financieel niet zo goed, maar hopelijk komt daar snel verandering in (en waar een wil is, is een weg toch?). We willen het zooo graag...ik ben eind juni met de pil gestopt.

Succes meid!
 
hoi meiden;
wij zijn juist iets ouder;ik bijna 30 en mijn vriend (volg.maand mijn man) is 37. en wij wilden geen 5 jaar meer wachten,ook niet tot we een huurhuis(groter) hadden,dus hebben we dit jaar maar "even" alles geregeld. trouwen,huis gekocht en wie weet ook nog zwanger dit jaar.(zijn vanaf nov.bezig) weet je, je leeft maar 1 keer en als je weet dat je relatie goed zit en het voelt allemaal goed,waarom dan niet? je hoeft geen kleding bij Esprit te kopen,ze hebben genoeg leuke dingen bij zeeman en wibra.zolang je je kindje maar genoeg aandacht en liefde kunt geven en materieel wat echt nodig is,is dat genoeg.en genieten van het leven! elke dag. klinkt wat banaal,maar heb genoeg meegemaakt om te weten dat het leven soms minder lang duurt dan je denkt dus meiden,we gaan ervoor!
succes,gr. petra
 
Hoi, ik sluit me bij bovenstaande meiden aan! Je moet ook maar zo denken wat is er nou mooier dan een kleintje die door beide ouders gewensd is! En of je dan jong bent of niet dat maakt naar mijn idee niet uit! Ik wens je veel succes.

Groetjes Sophia
 
HEEEEEEEEEERLIJK hè om nou voor het 'echte' te gaan. Het is allemaal reuze spannend en ik leefde de eerste periode ook helemaal op een roze wolk. De leeftijd doet er niet toe als je er SAMEN maar achter staat.
Hou er wel rekening mee dat in de eerste periode je lichaam je goed voor de gek kan gaan houden. Je hormonen doen erg veel met je en je voelt allemaal dingen die je helemmal niet kent van jezelf.

Ik wens jullie heel veel plezier met alles en o ja.......WELKOM HIER!!!!

Liefs, Ank
 
Hallo,

Het is inderdaad spannend om nu voor het echt te beginnen, zijn namelijk ook nog maar 1 maand bezig, weet dus hoe het voelt.
maar hou er inderdaad rekening mee, net zoals Ank zegt, dat je lichaam je serieus voor de gek kan houden.
Vooor de rest wil ik je welkom heten en veel succes wensen.

grtjs, Bea

 
Terug
Bovenaan