De beste anti-kramp flesjes

<p><span style="color: #090909; font-family: 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, 'Lucida Grande', sans-serif;">Hee hee, ik ben opzoek naar goeie baby flesje waar mijn kleine geen krampjes van krijgt. Nu raad iedereen de flesjes van Hegen aan omdat ze zelf meteen een verschil merkte bij hun baby. Heeft iemand anders ervaring met Hegen? let me know wat jullie ervaring is!</span></p>
 
Wij zijn hadden Philips avent, maar dan had hij zijn fles zo leeg. Wij zijn ook overgestapt naar DR. Brown en dit is echt super een stuk minder krampjes en hij doet gewoon 20 min over zijn fles.
 
Hoi! Ik ben fan van de Hegen flessen :) Ooit ontdekt met mijn zoontje toen hij 6 maanden was en ik werkelijk elk babyflesje had geprobeerd. Ik was meteen enthousiast: 1. mijn zoontje had geen krampjes meer 2. supermakkelijk schoonmaken met maar drie onderdelen en een hele brede halsopening 3. materiaal bleef mooi en helder (niet zoals bij andere flessen zo'n witte waas als je ze in de vaatwasser doet) 4. flesjes zijn stapelbaar dus nemen maar heel weinig kastruimte in en 5. het meegroei concept. Ik gebruik de Hegen flessen nu weer met mijn dochtertje in combinatie met borstvoeding en dat gaat super, geen tepelverwarring en weinig krampjes. Kortom, ik ben fan! Gr Sophie
 
Terug
Bovenaan