Hoi Dames!!!!
Ja ik herken het wel hoor. Ben vr. 36 weken zwanger, en aangezien ik bij mijn zoon (nu 13 maanden) 2 weken te vroeg beviel, denk ik aldoor, dat het nu ook eerder zal gebeuren! Ik heb een keizersnee gehad, en ben erg zenuwachtig aan het worden voor de bevalling (die dit keer gewoon vaginaal zal worden)! Ik kan me niet voorstellen, dat zo'n groot kindje door zijn klein gaatje past haha.. maar er bevallen zooo veel vrouwen! Er was laatste en vrouw bij de verl.kundige, die zei dat ze haar vorige bevalling een pijnloze bevalling was, tja wat ik daar van moet geloven. Volgensmij doet bevallen gewoon pijn!! Maar hoe of wat, ik weet het niet. Ik vond de keizersnee maar niks, zou het nu graag op de "normale" manier willen doen. Donderdag voor het eerst controle bij Gyn. Ben erg benieuwd hoe of wat, of alles goed is met de kleine, en met mij. Ik lig veel te dubben, ik kan het ook niet uit mijn hoofd zetten, vooral op rustige moment, met name in bed. Hoe zal dit gaan, hoe zou dat voelen, moet ik zus of zoooo... pfff soms word je moe van al die gedachtes, maarja, mijn moeder zei, heel normaal... hoort gewoon bij de voorbereiding op de bevalling. Ach en dat is ook zo. Moet zeggen dat ik het al aardig zat begin te worden. Mag misschien niet zeuren, maar wel veel last van bekkenklachten, rugpijn enzo. Wel irri! En zeker met een kleintje van 13 maanden haahha.. maar was een bewuste keuze hoor! Ik wist dat het zwaar zou worden, zo op het eind. Ik voel me soms net een olifant man, straks als de kleine er is, kan ik me in ieder geval weer makkelijker bewegen, en kan ik mijn kleine man meer aandacht geven, net als het kleine nieuwkomertje. Het zal even wennen zijn, en vast wel heftig worden, maar het gaat goed komen!! Daar zit ik niet eens zo overin, het is meer... die bevalling. Kom maar op.. ben dr klaar voor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heel veel sterkte met je laatste loodjes, we weten wat je voelt hahaha..
En het gaat vast helemaal goed komen.. net als al die ontelbaar veel vrouwen die je voor zijn gegaan!!!! En je moet maar zo denken (denk ik wel is) we leven hier in zo'n welvarend land, met zo veel medische kennis, dat moet je toch ook rust geven, het gevoel dat er straks mensen om je bed staan, die weten wat ze doen! Je zal nu maar in een ontwikkelingsland wonen, vreselijk lijkt me dat, als je alleen moet bevallen. Nouja.. sterkste nog!!!!
Liefs supermams