Hallo,
Ik ben dus Bianca en zwanger van de tweede.
Ik ben 8 maart uitgerekend, dus niet zo lang meer.
Ik heb al die tijd wel hier meegelezen, maar eigenlijk niet gereageerd.
Nu ben ik vandaag naar de verloskundige geweest en toch een beetje ongerust geworden.
Mijn eerste (zoontje) is met een keizersnede geboren vanwege een stuitligging en te smalle bekken.
Vandaag de laatste controle bij VK nu moet ik naar de gynecoloog.
De vk vertelde mij dat ik rekening moest houden met een vroeggeboorte aangezien ons kindje al ver was ingedaald en mijn baarmoedermond al aan het verweken is.
Wat moet ik hier nu van denken??? Help me, dit ken ik allemaal niet van mijn eerste zwangerschap.
Nu vraag ik me af, moet ik nu niet toch 6 weken voor de uitgerekende datum mijn verlof in laten gaan, anders heb ik maar net verlof en wordt ons kindje al geboren.
Wat erop neer komt dat ik natuurlijk weinig aan uitrusten toe kom.
Hoop dat jullie mijn ongerustheid een beetje kunnen wegnemen.
Alvast bedankt.
Groetjes Bianca
32 weken en 4 dagen
Ik ben dus Bianca en zwanger van de tweede.
Ik ben 8 maart uitgerekend, dus niet zo lang meer.
Ik heb al die tijd wel hier meegelezen, maar eigenlijk niet gereageerd.
Nu ben ik vandaag naar de verloskundige geweest en toch een beetje ongerust geworden.
Mijn eerste (zoontje) is met een keizersnede geboren vanwege een stuitligging en te smalle bekken.
Vandaag de laatste controle bij VK nu moet ik naar de gynecoloog.
De vk vertelde mij dat ik rekening moest houden met een vroeggeboorte aangezien ons kindje al ver was ingedaald en mijn baarmoedermond al aan het verweken is.
Wat moet ik hier nu van denken??? Help me, dit ken ik allemaal niet van mijn eerste zwangerschap.
Nu vraag ik me af, moet ik nu niet toch 6 weken voor de uitgerekende datum mijn verlof in laten gaan, anders heb ik maar net verlof en wordt ons kindje al geboren.
Wat erop neer komt dat ik natuurlijk weinig aan uitrusten toe kom.
Hoop dat jullie mijn ongerustheid een beetje kunnen wegnemen.
Alvast bedankt.
Groetjes Bianca
32 weken en 4 dagen