De bevalling.......tja

Hey meiden,

Hebben jullie ook dat nu de tijd voorbij gaat je zo nu en dan echt nadenkt over wat je wel en niet wilt tijdens de bevalling?
Ook al kun je niet veel sturen, ik denk er toch steeds vaker over om een plan te schrijven. Al was het maar dat er niet nodeloos aan me gefrunnikt wordt.
We hebben in ieder geval besloten dat we thuis willen blijven zolang we ons daar allebei goed bij voelen. Voor de zekerheid willen we wel een tas klaar zetten en ik wil nog een keer van te voren in het zkh gaan kijken zodat ik weet hoe het er uit ziet.
Heeft iemand verder nog tips of ideeën?
Weet werkelijk niet hoe ik er bij kom, maar heb het gevoel dat het vroeg komt bij ons...... We zullen zien!

wij weten al wat we met de bevalling willen is ook al in het ziekenhuis besproken mijn vriend gaat de kleine aanpakken als alles goed gaat en mijn dochter wil er ook bij zijn mijn zusje is ook in het ziekenhuis voor het geval dat mijn dochter naar huis wil of dat er iets niet goed gaat ik moet zo i zo in het ziekenhuis bevallen veel keus heb ik dus niet zodra ik denk dat ik moet bevallen moet ik komen omdat mijn vorige bevallen maar een half uur 45 min duurde van eerste wee tot mijn zoon op mijn buik lag

ja ik denk er ook wel steeds meer aan, heb met de eerste een spoedkeizersnede gehad en is me eigenlijk wel goed bevallen. ik zou wel graag vaginaal willen maar ik durf het niet maar als ik weer een keizersnede krijg, mis ik dat stukje geboorte weer (baby gelijk op je buik etc.) ik moet over een paar weken naar de gyn om het erover te hebben aangezien ik sowieso in het ziekenhuis moet bevallen. ik weet het dus nog niet......

Ik heb geen keus. Maar ook al zou ik die wel hebben dan zou ik toch kiezen voor een ziekenhuis bevalling. Daar voel ik me "veiliger" bij.

succes met je beslissing.

mvgr Andrea

Terug
Bovenaan