de bevalling

ha meisjes,

ik ben inmiddels 36 wk zwanger en de datum dat ik ben uitgerekend namelijk 4 januari komt steeds dichterbij. gisteren heb ik naar de bevalling gekeken maar ik kan er niet naar kijken zonder als een klein kind te gaan zitten janken. echt groot verdiet heb ik dan en ja waarom joost mag het weten. leuk he die hormonen. dit is ons eesrte kindje en we vinden alles dus reuze spannend. nou dit wilde ik gewoon ff kwijt. groetjes danielle
 
Hoi Danielle,
verwacht niet dat het na je zwangerschap over gaat hoor. Mijn dochtertje is nu tien weken, en bij elke bevalling op tv schiet ik vol. Maar ook als ik de kinderen lees, en lees dat niet iedereen een prettige bevalling heeft gehad, en een gezond kindje, stromen de tranen over mn wangen.
 
hoi Daniëlle
ik heb ook een aantal keer gekeken en moest ook janken. Het is ook zo'n groot wonder als je zo'n klein poppie ziet komen. Ik ben zelf nog niet zo ver 14 wk 1dg dus het duurt nog ff. Ik wens je sterkte en een paar mooie laatste weken. geniet er van. Straks hoop je zelf zo'n mooi kleintje in je handen te hebben.
liefs lies.
 
Hoi Daniëlle,

Had ik ook hoor, dus ik verwachtte ook heel wat bij m'n eigen bevalling. Maar niks hoor, niet huilen. Daarna weer des te meer, want het houdt nog wel even aan na de bevalling.
Veel plezier met de laatste weken!
Groetjes,
Machteld
 
Terug
Bovenaan