DE bikinilijn!!

effe advies nodig: Ik ben nu 25 weken zwanger en de buik is nu toch echt aan t groeien! Zo hard dat ik nu moeite heb om mijn bikinilijn bij te houden....
Normaal gesproken epilieer ik dit.... maar nu lukt dat niet meer. Ik zie t gewoon niet meer ha ha. Ik zit er nu aan te denken om t te laten harsen (ik heb nl een hekel aan scheren met een mesje, vanwege een heftige haargroei en ik haat stoppels)

Kan harsen kwaad? Iemand ervaring daarmee tijdens de zwangerschap?
 
geen ervaring mee... maar denk niet dat het kwaad kan tijdens de zwangerschap...
Ik heb tegenwoordig een spiegel in de douche staan, anders zie ik er ook echt niks meer van,....

succes
 
Ik heb de mazzel dat mijn man het altijd al doet dus als mijn buik in de weg gaat zitten blijft hij het ook doen. Het wordt dan wel gewoon met t mes gedaan hoor dus dat scheelt misschien ook weer.

xx
 
ik scheer normaal, maar als ik in de douche zit zie ik het ook niet meer.

Bij mijn eerste zwangerschap maakte een goede vriend een opmerking die eigenlijk niet grappig is : is jeanine aan het bevallen denk je het hoofdje van de baby te zien (al dat haar) maar is het van jeanine zelf, hahahaha, zullen we de hegge schaar erbij pakken?
Grappig hé.
Nou ik hou mijn bikinilijn altijd goed bij, en na die opmerking al helemaal !

Zelf ga ik op bed liggen, met spiegeltje en gebruik ontharingscreme. Eerst gaat het niet goed weg, maar 2 á 3 keer onharen is het een mooi glad resultaat. Heb je zelf wel eens onthanringscreme gebruikt ??? Harsen lijkt me erg pijnlijk.
Nu gewoon opbrengen, even wachten en weghalen en klaar !!!

Veel succes
 
Ik ben nu 35,1wk zwanger en scheer zelf (op gevoel en tast,hahaha) Als ik in de spiegel kijk ziet het er elke keer nog goed uit!! Hahaha moet er niet aan denken dat ik met zo'n bos moet gaan bevallen. Harsen lijkt me zeker een optie al zal ik dat laten doen en niet zelf (heb ik niet zo goede ervaringen mee!! hahaha)

Groetjes Anne
 
Ik ben een watje en vindt harsen veel te pijnlijk. Dus scheer, net als Anne, gewoon op de tast.
Wat erg dat we zo ijdel zijn dat we een keurige bikinilijn nu zo belangerijk vinden. Ik scheer zelfs bewust voordat ik op controle moet. De gynocoloog zou wel eens wat zien en denken dat ik een slonzige moeder/vrouw ben.
groetjes judith
 
Ik zou zeggen laat lekker zitten die bikinilijn!! Sinds ik er niet meer bij kon heb ik er niks meer aan gedaan, jammer dan. Zodra ik bevallen ben komt dat wel weer hoor.
 
Terug
Bovenaan