de blauwe wolk!

Hoi dames,

Onze echo was gister en als het geen uitgebreide maar alleen geslachts bepaling was geweest dan waren we binnen 3 seconde al klaar geweest :D
We krijgen een kern gezonde JONGEN die totaal niet preuts is wantop het moment dat de echografiste de echoschoop op de buik zetten en beeld kreeg was alles vol in beeld :D Wij hadden geen idee wat we zagen dus ze schoof snel door en vroeg toch maar even of we het wel wilde weten.
Normaal kijkt ze daar aan het einde rustig naar maar ze kon het voor haar zelf niet maken door te gaan omdat ze zo'n schrik reactie maakte.
Gelukkig na dat ze alles goed had bekeken werdt onze knul geheel gezond bevonden :D

hallo joos,

gefeliciteerd leuk hoor n zoon en wat fijn dat alles goed is. wij moeten as maandag voor de 20 weken echo ben ook zo benieuwd hoop dat t bij ons ook allemaal goed is en ook dat t niet preuts is want ik wil ook zo graag weten wat het wordt, ik denk n jongen maar ja weet t niet zeker.

groetjes priscilla

hoi hoi,

gefeliciteerd!!!! En fijn te horen dat jullie een gezonde knul krijgen. Ik heb 3 november de 20 weken echo, op dit moment willen we nog niet weten of we een hij of een zij mogen verwelkomen.
dus ben ik blij dat ik ook niet weet waar ik op letten moet, hahaha. voor t geval de baby zich ook even goed in beeld brengt.
geniet van je zwangerschap.

groetjes
smooty

gefeliciteerd en wat leuk een jongen. lijkt het nu zo of worden er straks in maart veel jongetjes geboren?
ik heb as vrijdag mijn 20 weken echo en in principe wil ik het niet weten maar is nummer 4 dus moet mezelf denk ik wel heel erg inhouden om tochniet stiekem te kijken of ik zelf kan zien wat het wordt.

Gefeliciteerd Joos!
Inderdaad Lorena, een vruchtbare maand voor jochies :)
Je moet maar es op de andere mamaclubs kijken, is altijd 1 geslacht in de meerderheid hahaha

Liefs,
Juul

Terug
Bovenaan