De Blije doos.....Waar???

A

Anoniem

Guest
Hallo Allemaal,

Bij wie kan je eigenlijk allemaal 'blije dozen' aanvragen.......

Groetjes Mickey (15 wk +3 dg)

hoi, hoi, je kunt bij prenatal een bon invullen, en bij het kruidvat, en bij je verloskundige ligt als het goed is de bon van felicitas, Verder weet ik het eigenlijk ook niet. Veel succes met verzamelen. groetjes Wendy

Hoi,
Bij de etos kun je het ook nog doen.
Je kan het trouwens allemaal online doen via de site van Kruidvat, Prenatal. hier boven aan de site staat Felicitas, Etos.
Als je trouwens een plusmarkt in de buurt hebt en je brengt daar het geboortkaartje dan krijg ja van hun ook een doos twv 45 euro. klinkt wel erg hebberig he
Groetjes Rene 26w & 6d

Hoi meiden,

De doos van de Plus is echt super! Goed gevuld met boodschappen waar je
echt wat aan hebt. Hij moet natuurlijk wel bij je in de buurt zitten.

Etos en felicitas is een. Als je zwanger bent haal je hem op bij de Etos, na de bevalling komt er iemand van felicitas.

Judith

hoi hoi

hier een link waar je alles van af kan halen en euh niets hebberigs hoor. je bent een hollander net zoals ons allemaal.alles wat je krijgt is meegenomen.

http://www.mybb.nl/

groetjes jantine

Haha.. als we het dan toch over hebberigheid hebben doe ik er nog een schepje bovenop..

Die van de Etos was het eerst, maar behalve een potje sudocreme en zo'n babybillendoekjesdoos met inhoud van Zwitsal, zat daar niet bijzonder veel in.
Die van Kruidvat kwam toen, maar van sommigen hoor ik wel dat die dozen lang niet altijd op voorraad zijn en je dus de kans loopt met je bonnetje in de winkel te staan, terwijl er geen dozen zijn. Bovendien was ook deze inhoud niet bijzonder.. Hoezo hebberig en kieskeurig !

De laatste was van Prenatal en echt absoluut de moeite waard. Er zaten leuke dingen in, zoals een pakje voeding, een doseerbakje voor flesvoeding en een pak mini pampertjes en veel nuttige kortingsbonnen. Met die doos was ik hartstikke blij!

Maar goed.. een gegeven paard..

dus dat was het bakje!!!!!!!!!!!

wist ik veel harma, ik had zoiets van hmmm zal wel. ( vergeten te vragen toen aan kraamhulp ) maar nu ik het jou zie schrijven heb ik zoiets van oke, dus daar was het dus   voor'

Haha... ja, ik heb ook even moeten kijken hoor! Maar later kreeg ik ineens een helder moment!

Terug
Bovenaan