De blokkies zijn ook eindelijk zwanger

Ook wij willen ons melden, eindelijk na 12 jaar mogen wij zeggen dat we zwanger zijn. 21 april eindelijk 2de echo. We zijn zo zenuwachtig, we hopen dat dit na morgen omslaat in alleen vreugde. Het is zo ongelofelijk we leven tussen hemel en aarde.
Wij zijn uitgerekend op 22 november 2011
 
Engelen geduld zeker, hebben van alles gedaan, maar helaas. Waren overal mee gestopt en hadden het dan ook helemaal gehad. Vaak lees je dat juist op dit soort momenten het dan kan gebeuren dat je zwanger raakt, maar dat wil je in dat lange proces niet horen of lezen, want mij overkomt dat niet.
Nou echt dus wel, vandaag echo gehad, zijn morgen 10 wk zwanger en ons kindje is al 3cm. Omdat ik het geestelijk moeilijk heb om het te vatten, mag ik 13 mei nog eens terug komen voor een echo en door naar de vk. Dit schijnt ook normaal te zijn na onze moeilijke periode, maar baal er wel van, wil het van de daken gillen, maar dat komt allemaal goed, weet het zeker.
Bedankt voor jullie felicitaties en jullie allemaal ook van harte gefeliciteerd.
 
Wat heerlijk, gefeliciteerd!!! Ben heel erg blij voor jullie! Bij onze eerste duurde het 5 jaar en dat heb ik al als heel erg heftig ervaren, dus 12 jaar....

Nu bij de tweede maar 1 jaar beziggeweest, maar ook omdat we wisten wat uiteindelijk bij de eerste geholpen heeft...

Heel veel geluk en hoop dat je gauw optimaal kunt genieten!
 
Terug
Bovenaan