De BOF ...........

Hallo allemaal

Vanmorgen bracht ik mijn dochtertje naar school, en hing er een brief dat de BOF heerst en een of meerdere personen het hebben... nu heb ik mijn huisarts gebeld, die zegt het kan geen kwaad... en nu heb ik net mijn gyn gebeld, en die zegt dat het onder de maanden kan leiden tot een miskraam en boven de maanden niet meer schadelijk is, alleen kan ikzelf er heel erg ziek van worden, enw at ik van de BOF allemaal kan krijgen kan weer wel schadelijk zijn voor de baby......... ik voel me nu zo in de war ik weet niet wat ik moet doen! mijn dochter is aankomende week jarig, verheugt zich nu al op het uitdelen......... moet ik der dan thuis houden?????????? volgens de gyn moet ik het ontlopen, en ontwijken enz en me dochter dan bij de deur afzetten en zelf de school niet ingaan, maar toen zei ik dus mijn dochter is erna dus wel thuis en de heled ag en avond en nacht ook dus heeft dat naar mijn idee wwinig zin........ waren ze het ook mee eens! kortom heb geen duidelijke antwoorden en weet echt even niet wat ik moet doen nu

Hoe oud ben je?
Want ik geloof dat mensen vanaf geboortejaar 1976 alsnog ingeent zijn.
Ik ben zelf uit 1979 en heb met 9 jaar de BMR gehad (al had ik de bof als kind al gehad, dus ik was al immuun).

Tja, ik heb wel vaker gelezen idd ontwijken bij bepaalde kinderziektes, maar helaas staat er nooit bij hoe je dat in de praktijk zou moeten doen, he? Moeilijk hoor. Ik zou denk ik idd niet de school binnen gaan, maar je dochter thuishouden lijkt me niet zo zinvol. Vaak raken mensen al dagen tot weken van te voren besmet voordat ze de ziekte krijgen, je kunt moeilijk je kind 2 weken thuishouden 'want het zou kunnen dat'...

Succes ermee!

Groetjes, Karin
35+1 wkn

Terug
Bovenaan