de boom

Nu de sintcadeaus binnenzijn (hihi) ben ik al een beetje aan het schuiven met de meubelen...om een geschikt plekje te zoeken voor de boom. En dat valt niet mee met een box in de kamer, een kinderwagen en een speelplek voor Isabelle. Isabelle hielp gelukkig goed mee haar speelplek te veranderen, want daar moet de boom komen! Zit alleen nog even te denken waar ik nou onze gewone accessoires op ga bergen.
Jullie al met kerst bezig of ontklaassen jullie eerst?

Groetjes Babybelle

Aangezien wij niet aan Sinterklaas hebben gedaan heb ik net (toen Daniëlle sliep) de boom opgezet, wat een werk weer maar uiteraard wel gezellig.
Daniëlle vindt hem erg mooi en interessant en jahoor er is net al 1 bal gesneuveld.

Groetjes van Sonja

Hey babybelle,

Hihi, nou ik moet eerst even ontklaasen hoor! Dinsdagavond haalt boet de spullen naar beneden en woensdagavond ga ik hem opzetten! Heerlijk, ik heb er zin in!

x miranda

De BOOM, daar vind ik het nog ff te vroeg, maar ben wel in gedachten bezig waar ik hem wil.
Ik heb namelijk in april, mijn banken verplaatst, dus nu moet ik een andere plek vinden voor DE BOOM.

Gr Linda

Vrijdag krijg ik de boom (moet hem ophalen) en dan gaan we t weekend versieren. Al wel zin in.

groetjes Mariska

ps en aangezien ik de boom krijg heb ik geen idee hoe groot die is en waar die moete komen te staan

Wij ook nog effe geen boom hoor..even een paar dagen niks!
We halen hem ws volgend weekend..hebben wel altijd een hele echte!
Sinds begin dit jaar hebben we de woonkamer uitgebouwd..dus eindelijk eens echt plek!
Maar toch nog zoeken waar ie komt te staan..haha..Die BOOM.

En dan Mees zijn verjaardag, zijn kinderfeestje,kerts op school, op het werk, mijn eigen verjaardag...pfffieuw!
Hoezo drukke maand!??

Gr Rina

Bij ons staat ie sinds gisteren.Leuk leuk leuk. Ik kan Sinterklaas vaak wel wegkijken... Ik vind het gewoon erg gezellig.

Vanmorgen even naar de action geweest. Paar leuke kerstdecoraties gehaald. Van die Riviera Maison achtige dingen, alleen dan stuk leuker geprijst....

De kinderen blijven keurig van de boom af, alleen onze hond (Puck is het trouwens geworden, het werd ergens gevraagd, maar weet niet meer waar) die vind het reuze interessant!!

Terug
Bovenaan