De boot missen

Ohhhh........wat wordt ik vreselijk onzeker van mijn lichaam. Bij ieder buikpijntje denk ik zou dit mijn sprong zijn? Terwijl ik mijn eisprong altijd goed gevoel heb.
Ben zo vreselijk bang dat ik de boot mis! Maar weet ook dat ik er niet meer aan kan dan als nu! Bah, bah, bah, baal als een stekker van mijn eigen onzekerheid.

Hoi Nien,

Ik snap het al te goed wat je bedoeld.
Zo heb ik het al een paar dagen met me borsten.
Steeds staan ze hardstikke strak en de tepels doen hartstikke pijn en dan denk ik van zou het dan toch al zijn of toch weer niet.
We moeten ons niet gek maken meid.

Liefsss
Cindy

Hoi Nien,

Erg zijn we toch als we graag zwanger willen zijn.
Ooo strijkse dat moet ik ook nog doen, maar dat doe ik vanavond.
Ik ga dadelijk van het mooie weer genieten.

Liefsss
Cindy

Ik an helemaal meedoen met de stress! Leven jullie ook zo uit naar de helft van de maand, de dagen waarop je er in ieder geval iets aan kunt doen, omdat je dan vruchtbaar bent? De rest van de maand duurt steeds zo lang! Ik probeerh et wel van mij af te zetten, maar ik leef toch naar de dagen toe waarop ik vruchtbaar ben.

Sterkte allemaal en laten we met z'n allen proberen elkaar relaxt te krijgen. Het mooie weer is er, dus daar kunnen we onze zinnen misschien mee verzetten.

Liefs,
Ongeduldje32

Hoi Ongeduldje32,

Ik leef er zeker naar uit, omdat deze week mijn vruchtbare periode is.
Volgens na tellen dan.
Wij beginnen altijd vanaf de 7de dag en zo;n 10 dagen erna.
Omdat de ene vroeger vruchtbaar is dan de ander daarom doen wij dat.

Ik wens jou ook sterkte toe en niet te veel stresse hoor, maar genieten van het mooie weer.

liefs
Cindy

Terug
Bovenaan