de box staat!

Nesteldrang begint te komen, vandaag vond ik opeens dat de box er MOEST staan! (morgen 35 weken, dus nog tijd genoeg, maar ja, vertel dat maar eens aan je hormonen, niet waar?)
Lief was nog druk bezig met andere klusjes en had er niet zo'n zin in, maar na op wat strepen te hebben gestaan.... staat ie dan toch. Ik vind het er weer heel gezellig uitzien (vorig jaar verhuisd, nu een grotere woonkamer, waardoor het ook niet zo'n sta-in-de-weg is).
Ach, is dat in ieder geval in orde! (de babykamer ligt -weer- vol met klusspullen... dus daar valt nog wel enige eer te behalen). En ik kan aan de slag met het maken van een extra boxkleed :)

de box moet mn man nog ophalen, maar hier is sinds vandaag het kamertje helemaal klaar :D
de kleertjes liggen in de kast, de commode is gevuld, de shampoo enz staan op de plank en het wiegje staat.
heel fijn om nu in dat kamertje te komen.

nu nog t kraampakket en een thermometer voor de baby en dan is hier ook alles klaar!

raar maar fijn idee dat binnen nu en max 7 weken een kleintje erin ligt :D

ben woensdag 35 weken.

liefs, do

Hier ook alles klaar behalve de box. Die wil ik het weekend voordat het komt plaatsen.
De kleertjes heb ik nog niet gewassen ( wel de nieuwe kleertjes) De baby kan komen!
Vandag 35 weken zwanger.
liefs, Y

@mama van vier: de "oude" kleertjes wassen? Ik was alleen de nieuwe spullen en dat wat ik te leen krijg ( was altijd met neutral ivm zeer gevoelige huid van vriend en kind en nooit wasverzachter, dus wat 3 1/2 jaar in een afgesloten doos heeft gezeten is wat mij betreft wel prima om zo de kast in te gaan. ( maar misschien dat DIE hormonen nog komen en ik over 2 weken opeens alles sta te wassen?)

Grappig mama van Finn en mama van bijna 4! Ik ben vandaag ook 35 weken! Dan zijn we dus tegelijk uitgerekend!
Hier staat de box ook al, moet nog een likje verf hebben op de rand en een nieuw boxkleed! Nu we weten dat we een jongen krijgen moet er ineens nog een helehoop.....

Ik wilde de box vorige week al hebben staan, maar manlief besloot ineens veel over te werken, dus dat is er nog niet van gekomen! Ben overmrogen 36 weken, dus ook aan de vroege kant om de box neer te zetten, maar ik wil ook dat de hond er aan kan wennen...

De kleertjes zijn allemaal gewassen, alleen nog het boxkleed wassen (heb ik gekregen) en een paar slaapzakjes, verder alles helemaal al klaar!

Ik ben er klaar voor!

Terug
Bovenaan