DE BOX

A

Anoniem

Guest
hoi hoi..ik heb altijd gezegt dat ik de box nog een hele tijd zou laten staan.nicky is bijna 8,5 maand,maar krijg haar bijna niet meer in de box.ze zit op dit moment liever op de grond of soms in haar loop trainer.als ik haar in de box zet ,begint ze te gillen.ik denk er over om hem weg te halen.zijn er nog meer meiden die de box al weg hebben gedaan of er geen hebben?groetjes,karin,mama van nicky

Hallo

Ik laat mijn box nog staan ik heb milton erin gedaan totdat hij zeker anderhalf was want zo kan je af en toe toch nog gauw even iets voor jezelf doen zo als je huishouden ik gaf hem altijd iets om te spelen en bij shanice doe ik dat ook. Heb je al geprobeerd om er met iets af te leiden soms kunnen ze inderdaad aangeven dat ze niet willen maar jij bent de baas en dat moet je laten zien en dat is niet altijd makkelijk ik heb het nou met milton en die is 3.

groetjes lisette

Hoi

Ik heb mijn box nooit opgeruimd heeft altijd hier in woonkamer gestaan, mijn zoontje is inmiddels 2j,4mnd, Ik heb toen 4zakken van die leuke gekleurde ballen bij bart smit gekocht 1 zak 50ballen en dat erin gedaan! Hij vondt en vindt het nog geweldig!
Inmiddels is de box omlaag en die kleine(7mnd) van mij speelt er graag met zijn grote broer erin! Of hij kruipt over de grond en de ander gooit de ballen naar hem toe! Schatteren die 2! geweldig!

Liefs Nesie

hoi!

tja ik weet van mijn moeder dat die ons ook altijd lang in de box liet zodat ze soms de handen vrij had om huishoudelijke klusjes te doen.. en wij dan nergens aan zaten.. meestal wel tot ongeveer 2 jaar.

nu met kelwin.. ik heb de box nog niet eens omlaag.. en hij is nu 7 maand en 1 week..
ben ik daar niet laat mee? hij trekt zich nog niet aan de spijlen op... hij kan dus nog 'zitten'( zelf zitten kan ie niet maar ik zet hem tegen een kussen aan)  in de box zonder dat het gevaarlijk is..
moet ik de box al omlaag doen?? of ligt dat aan je kind?

Groetjes, Christien

bedankt meiden jullie reacties hebben me toch wel weer een lichtpuntje gegeven.Wij laten de box gewoon staan,net als mn gevoel altijd heeft gezegt.ik vind het ook erg gezellig staan.groetjes,karin

Hoi,

Ik haal hem hier net voor kerst weg, hij zit er bijna nooit in en mijn broer krijgt bijna de eerste dus dan kan hij hem gebruiken!!
Ik heb op onze slaapkamer een campingbedje dat kan ik zo uitklappen en in de woonkamer zetten aangezien wij beneden slapen, dus dat volstaat voor die enkele keer ook!

Gr MJ

Heee Chrizzy,

Als ik jou was zou ik de box al wel omlaag doen. Ik deed dat ook niet evenals de ledikant niet. Totdat ik Myrthe ineens staand in haar ledikant vond half hangend over de reling.... Pfff dat was schrikken.... Wil  ik toch niet op  mn geweten hebben dat ze eroverheen gevallen was, toch?
Als ze kunnen zitten, al is het nog niet zelf dan zou ik m toch omlaag doen...

Zelf laat ik de box staan voorlopig. Myrthe is een woelwater (zoals mn ma dr noemt) en als ik sotfzuig of dweil is het toch wel erg handig. Ze wil niet, maar dat is dan jammer.
Nu kan ik ff minder dus haal ik heel mn tafel leeg, maar als ik weer mobiel ben dan wil ik haar ook leren niet aan de spullen op tafel te komen en dan zie ik de box (ook met all andere dingen op de grond) de box ook als manier om haar ff te laten merken dat als ik Nee zeg het ook Nee is en anders gaat ze in de box!

Liefs Reneke

Hoi,
Wil je nog even kwijt dat de box ook heel handig is bij het leren zelfstandig zitten en leren staan en lopen. De spijlen zijn dan echt makkelijk.
Groetjes, Noor mv Skip en Bo

Terug
Bovenaan