De brief is aangekomen...

Hoi meiden,

Vandaag viel dan eindelijk de brief van het UMC op de mat met het bericht dat ik moet bellen als ik ongesteld wordt!!
Over ruim een week is mijn NOD dus binnen 3 weken heb ik mijn 1e IUI te pakken! Het geeft een heel gek gevoel want we zijn al zo lang onderweg en hebben zoveel vertraging gehad en ik ben zelfs een keer zwanger geweest. Je zou denken dat het dan nu als vanzelfsprekend zou voelen maar het is nog steeds zooooooo spannend! We kunnen 1 poging doen voordat we naar Amerika gaan en daar zijn we heeeel blij mee!
Ik durf echt niet te hopen dat het zomaar raak zou kunnen zijn hoor. Je gaat jezelf beschermen voor de teleurstelling en dat heb ik nu na de miskraam helemaal erg.
Het worden dus errug spannende weken.
Zo ik ben het even kwijt. (ben alleen thuis en knap bijna van de spanning)

Thanx for listening!!

X inge

He super meid. Niets is zeker maar het is wel prettig om te weten dat er iets gedaan wordt en je meer kans maakt dan normaal.

Ik ga mega duimen dat het meteen aanslaat.
Liefs Po

Hoi Inge,

Ik denk dat het heel goed is om ervan uit te gaan dat het niet meteen al lukt. Dan bescherm je jezelf ook tegen een te grote teleurstelling. Ik hoorde dat ze tegenwoordig vaak 9x i.p.v. 6x IUI vergoeden dus je hebt echt heel veel kansen (al hoop ik natuurlijk wel dat het meteen raak is).

Wat heerlijk dat je naar de USA gaat! Wij hadden ook geboekt voor eind juni maar als mijn zwangerschap goed blijft gaan, gaan we annuleren. Ga maar lekker spulletjes inslaan daar. Ik weet zeker dat je ze binnen niet te lange tijd kunt gebruiken!

X F

Ik krijg eerst 6 IUI's zonder hormonen en daarna mag ik kiezen voor IUI met hormonen of IVF.
Maargoed we gaan ervan uit dat dit niet nodig zal zijn.
We moeten een beetje het vertrouwen blijven houden zeg maar!!
X inge

Wat zal jij blij zijn met je menstruatie, haha!!

Leuk voor je hoor en ik vind het nog steeds top dat je gewoon gezegd hebt waar het op staat, want anders had het nu nog langer geduurd!

We lezen het hier vast allemaal wel he?

Gr. Aar

Lieve Inge,

Wat een goed bericht en wat onwijs lekker dat het ziekenhuis ook zo goed met jullie hebben meegedacht en je neit weer achter in de rij hebben geplaatst.

Heel veel succes in de komende spannende weken.

Corina

Ja Aadje, een brutaal mens heeft de halve wereld al is het soms erg frustrerend dat het zo moet gaan.

Ik zit ook al heel lang op het forum met de dames die ook allemaal fertilliteitsbehandelingen nodig hebben maar ik zal jullie hier ook op de hoogte houden!!
X inge

Terug
Bovenaan