de chatroom wordt niet benut...

A

Anoniem

Guest
hallo meiden!
Ik heb een tijdje geleden een chatroom geopend bij chatcity.nl speciaal voor de meiden van dit forum. Ik hoopte dat daar gebruik van gemaakt ging worden, maar ik ben er slechts 2 keer mensen tegen gekomen (dat was heeel gezellig overigens). Is er geen behoefte aan, weten mensen het niet, kunnen mensen het niet vinden...???? Ik zou graag even kort van een ieder die wat wil zeggen hierover reacties krijgen, want anders hef ik hem weer op!
Voor de nieuwe mensen onder ons...
www.chatcity.nl (even aanmelden trouwens) de chatroom is te vinden als je gaat zoeken bij 'kamers' onder zwanger-worden. Je hebt even een wachtwoord nodig: babyboom
hopelijk tot gauw!

liefs Karien

Ja eerlijk gezegd was het de eerste keer omdat ik er niet op kwam. Toen las ik dat er binnenkort voor betaald moest worden en ben ik direct afgehaakt.Wel jammer als je zoiets leuks opzet en het loopt uit op niets ! Hopelijk wordt het weer gezelliger.... XXX

Hallo Karien,

Heb alles aangemaakt toen maar ik kwam er niet in. alles was goed gegaan alleen de chatroom opende niet.....heb het verschillende malen geprobeerd.....
Groetjes

hoi hoi

ben al een paar keer wezen kijken of er iemand was maar iedere keer niemand

zijn er speciale dagen en tijden dat iemand er is ?
misschien is dat wel zo gemakkelijk.

liefs, syllie

Ik ben er ook al een paar keer geweest,maar bij mij was er ook niemand.
Mischien wel een goed idee,vaste dagen en tijden.
XXX Phoebe

ja das zeker een goed idee, maar laten we dan gelijk wat afspreken, want zo blijven speculeren heeft niet veel voeten in de aarde...ehm...20.00-21.00??

Terug
Bovenaan