de clear blue test al die tijd negatief??????????

mensen kinderen zeg volgens mij ben ik nog
nooit zo dom geweest WAT moet ik hier nou weer mee???????

Ik heb 19 okt een clear blue test gedaan gewoon 1tje waarvan ik dacht
dat die gewoon een streep moest geven !!!
Blijkt dat die een plus aan moet geven staat op de test namelijk,
MAAR ik heb die test vlak na de mk toen gedaan om te kijken of ik
nog hsg waarde in me bloed had toen gaf de test alleen maar in
de controle vakje een streep ddat de test goed was uit gevoerd
in het rondje dus    helemaal niks .....................

Nu kijk ik net naar die test gewoon zomaar dacht ik want ik wou morgen
de vk bellen en zie ik die test pas goed er staat op de test zelf
namelijk + is  zwanger - niet zwanger ik heb dus echt geen + erstaan
alleen maar een - (streep )
 heb verder ook geen testen in huis ik weet echt zeker dat ik
zwanger ben maar twijvel giga aan de test zelf ik heb alleen die test maar
gedaan verder geen testen meer dus heb nu geen flauw idee hoever ik nu dus
eventueel zo kunnen zijn zou volgens de telling 7 weken en 1 dag zijn

Mijn vraag is wie had er dus ook alleen maar een - streep  staan en was dus toch
zwanger want ik vind het vreemd dat ik vlak na de miskraam alleen een controle
streep zie staan in het vakje en het ronde vakje is leeg en een test uit het zelfde
pakje geeft vervolgens zowel in het controle vakje als in het   rondje een streep
was die nou al die tijd gewoon negatief ??????????

Ik ben nu helemaal over de zeik eerlijk gezegt want wie weet hoelang ik nu zwanger
ben ik heb geen idee ..
Ik weet het vanwege de kwaaltjes die ik heb
Zere borsten
S'avonds misselijk
en me broeken die al strakker zitten en een bol buikje dat begint te komen
MAAR IK WEET HET NIET HOOR
hoe kan ik nou zo stom zijn zeg !!!!!!
Ik ben in staat om nu ergens een test vandaan te vissen maar geen idee van waar

PFFF ik zie het even niet meer zitten

Kus van een mega onzeker 21052007

Ik vind je verhaal een beetje onsamenhangend

Ik heb geen ervaringen met clearblue
Maar weet wel dat je een test ook fout kan uitvoeren en dus bij twee testen uit hetzelfde pakje een andere uitslag kan hebben

Over een test ergens vandaan halen: ik zou even naar een dienstapotheek bellen of ze er een op voorraad hebben, ze zullen niet alle merken hebben
Waar ik werk hebben we alleen eigen merk testen, maar altijd genoeg op voorraad

Ik weet dat ik toendertijd ook een clearblue test heb gedaan, maar daarbij kreeg ik in beeld gewoon de tekst "zwanger" of "niet zwanger"
Dus ik kan je helaas niet helpen.
Wel heb ik gehoord dat je na een miskraam nog wel eens bepaalde waardes in je urine hebt waardoor zo'n test ook nog positief uit kan slaan, terwijl dit dan niet zo is.

Maar ik begrijp je onzekerheid! Ken je niemand die ook zwanger probeert te worden? Op sommige stations, zoals Utrecht, hebben ze trouwens ook een Etos die op zondag open is.

Hou je ons op de hoogte hoe het afloopt?

Begrijp ik goed dat je dus half oktober een test hebt gedaan en dat die negatief was en dat je daar nu uit afleidt dat je dus niet zwanger bent (bijna half november)? Of heb je dit weekend nog een test gedaan die wederom negatief was?

Na de miskraam was dus alle HCG uit je urine, dat geeft de test van half oktober aan. Dus als je nu positief zou testen kan je ervan uitgaan dat je zwanger bent en dat dat geen restanten zijn van de miskraam. Dat betekent niet dat je een maand later niet alsnog zwanger kunt zijn.

Mocht je nou nog een test gedaan hebben dit weekend dan kan dat twee dingen betekenen. 1. je bent niet zwanger (ondanks je gevoel, let wel dat je net een miskraam achter de rug hebt en dat je hormonen goed van streek kunnen zijn) of 2. je bent wel zwanger maar hebt te vroeg getest. Je bent dus wel zwanger maar je lichaam maakt nog niet voldoende HCG aan om een zwangerschapstest positief uit te laten slaan. Dan zal je een aantal dagen moeten wachten en nogmaals een test moeten doen.

Ben je in de tussentijd al weer gewoon ongesteld geweest? Dat kan een mooie leidraad zijn voor het bepalen van je eisprong. Hoe snel testte je positief met je miskraam? Ik testte zelf ook altijd met CB niet digitaal en ik had bij een zwangerschap altijd 10 dagen na mijn eisprong een licht positieve test in handen. Je lichaam maakt of snel redelijk veel HCG aan of doet er langer over. Maar niet de ene keer lang en de ander keer kort (als dat wel zo is zit er vaak iets fout).

Ik denk dat de VK je niet veel verder helpen kan op dit ogenblik. Ik zou een nieuwe test kopen en deze over een aantal dagen nog eens doen. Kijken of je gevoel klopt. En om eerlijk te zijn, voor 99% van alle vrouwen kloppen de uitslagen van de zwangerschapstesten gewoon. Je kan er dus redelijk op vertrouwen dat de uitslag die je test aangeeft klopt. De uitzonderingen zijn zeer beperkt.

Succes ermee! Het blijft natuurlijk erg vervelend. Ik hoop dat je snel zwanger mag zijn!

Hoi hoi

Ik begrijp je verhaal niet helemaal moet ik je eerlijk zeggen ...maar ikzelf heb ook 2 miskramen gehad de laatste in december 2007 en toen ik dacht in februari weer zwanger te zijn ...kreeg ik een echo maar daaar was helemaal niks op te zien dus pas op hoor je lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden ....en mijn test gaf toen wel aan ZWanger op zon digitale test van clearbleu dus dat was een flinke domper ..maar goed 1 maand later was ik dus wel echt zwanger ben nu 36 weken....

wens je veel succes... maar denk eraan je lichaam kan je goed voor de gek houden erg genoeg..doei xxbloem

Terug
Bovenaan