DE dag nadert...spannend hoor!

Maandag is het zo ver, de echo... Ik zie er best tegen op... Ik ben dan 7 weken, wat zullen we zien? Ik ben bang teleurgesteld te worden, maar op zich voelt het allemaal goed, maar ook dat maakt me weer onrustig. M'n lijf heeft me te vaak voor de gek gehouden.

Ik heb net 5 dagen achter elkaar gewerkt (zorg) en ben nu kapot. Dus zit lekker op de bank met de laptop op schoot en ga ook niet teveel doen, lekker puh!

Ik hoop dat deze dagen voorbij vliegen. Morgen sint maarten, zaterdag intocht sinterklaas en zondag op een houtje bijten en dan...eindelijk het antwoordt!!!

Liefs grotebroer

Hi grotebroer,

Volgende week disdag ben ik aan de beurt, ben dan 7 weken zwanger. Heb een prachtige dochter van 6 jaar en daarna twee miskramen. Ook wij dachten dat het er wellicht niet meer in zat voor ons, maar voila...zwanger. Voel me ook goed en heel zwanger en kan niet wachten tot het dinsdag is. De dagen kruipen voorbij, maar misschien zorgen de beide Sinten voor wat afleiding :)

Jij veel geluk maandag!

groet Lady B

Tja, wachten kan lang duren, he? Ik ben er ook niet goed in. Afleiding is inderdaad een goeie...

Geniet er even van, want je moet wel goed voor jezelf zorgen!!

liefs Lorelei

Dank jullie meiden!!!

Het gaat goed met me, ik heb alleen last van m'n stoelgang, ontlasting. Gewoon niet fijn, maar doe eigenlijk alles al via het boekje, bruin brood, water, fruit en bewegen. Ben nu begonnen met roosvicee laxo, ik begin maar met 2 glazen op een dag. Ik heb geen idee.

Ik hoop dat de dagen voorbij vliegen, dan zijn we weer een stapje verder! Ik duim voor ons allemaal! We hebben allemaal dezelfde wens en ik hoop dat ie uit mag komen en gezonde uk in onze armen!!!

Liefs grotebroer

Terug
Bovenaan