DE datum, ziek en gespannen

A

Anoniem

Guest
Ha meiden,

Ik vind het wel lastig om te schrijven omdat woorden me elke keer te kort schieten maar:
Nog één nachtje slapen en dan is het 7 juni. De datum dat ik eigenlijk was uitgerekend.
Ik ben er (nog) niet echt bang voor, kindjes komen tenslotte vaak eerder of later. Maar het is toch een 'mijlpaal' waar we even bij stil zullen staan.
Dan ben ik ook nog eens niet fit, al twee weken verkouden wat nu is uitgemond in een bijholteontsteking, dat doet echt zeer, nog nooit gehad maar zelfs kauwen op iets zachts doet pijn. En om de boel compleet te maken ben ik weer erg gespannen voor mijn NOD op 16 juni. Ik kan het momenteel echt niet loslaten. Het is natuurlijk een combinatie van alles maar momenteel zit ik niet echt lekker in mijn vel.

Liefs Mamamijn

Sterkte meid, tis ook niet niks hoor. Geef je zelf de kans om te rouwen en het te verwerken. Het heeft tijd nodig en neem die tijd. Het komt allemaal goed.

sterkte mamamijn! Wat een heftige tijd! Neem de tijd. liefs,

Sterkte meid! Snap dat het morgen een vervelende dag is en dan voel je je ook nog eens niet lekker....... Hopelijk voel je je snel beter!

Hi meid wat naar zeg.. Logisch dat je er tegenop zag, viel t mee? Je mag verdriet hebben he, dat weet je hopelijk wel!! Ik duim voor je dat je zwanger bent, zou een mooie vorm van troost zijn voor je!

Het blijft zo bizar hoe vreemd een mens in elkaar zit. De hele dag geen traan gelaten, gewerkt (ik mocht gaan als ik het niet zou trekken), eigenlijk een doodnormale dag. Tot de intocht van de vierdaagse langskwam, ik schoot me toch vol!? Zo raar eigenlijk.
Af en toe lekker janken lucht iig lekker op!!

Bedankt voor jullie lieve berichtjes.

Terug
Bovenaan