de datum....

A

Anoniem

Guest
nou vandaag de uitgerekende datum.. nog niks aan het handje.. had gehoopt hem nu wel in mijn armen te hebben... word dus later... en maar wachten en al die zeiktelefoontjes van heb je nog niks etc.. herkennen jullie dit ook?

Nee, ik moet zeggen dat ik het (nog) niet herken. Ook ik ben vandaag uitgerekend en natuurlijk heb ik, net als jij, heel graag een kindje in mijn armen....maar ik ben niet zo "ongeduldig" als ik van te voren had verwacht. Ik heb nog steeds een beetje zoiets van: ach we zien het wel. Volgend weekend bijvoorbeeld zou ik erger balen wanneer er nog niks is.

Ook die telefoontjes heb ik gelukkig niet. Mensen weten hier heel goed dat het knap vervelend kan zijn om telkens te bellen of er nog niks is. Als er al een baby was dan had je ze al gebeld of hadden ze het wel op een andere manier gehoord. Misschien moet je ze dat ook maar zeggen.

Ik hoop voor jou (en mij ook haha) dat we snel onze kindjes mogen vasthouden. Hou nog even vol!!

Ow, die telefoontjes he, word je echt gek van!!
Ik heb ze nu al en ik ben nog niet op de uitgerekende datum, kun je nagaan!!
'Neehee, áls er al wat is, hoor je het wel..' tss.

En die ongeduldigheid, ja, heeel herkenbaar!! Sterkte met de telefoontjes en het inbedwanghouden van je onrust

Terug
Bovenaan