DE December maand!

hallo dames,

nu het einde van het deze maand nadert komt december weer dichtbij en voor mij een stress volle maand altijd,maar nu nog eens extra!
ik zie er eigenlijk wel tegenop,maar daarintegen zit ik wel zo op de 30 weken als alles snel verloopt ;-)
om te beginnen krijgen we sinterklaas want mijn zoontje is daar nu wel mee bezig..en dat vieren we maar liefst 2x..op 4en 5 december bij allebei de oma's en opa's. Kort daarna is mijn schoonvader jarig en 1 week daarna de 20ste in mijn zoontje jarig en wordt hij 4 ! dus weer een verjaardag regelen,organiseren,en rond rennen..ook omdat hij 4 wordt en in januari begint op de basisschool mag hij die maand 5x komen "oefenen" ..4dagen na mijn zoontje is mijn zusje jarig en die wordt 21 en houdt dat groot..de dag daarna volgen 2 dagen kerst..en niet snel daarna weer de jaarwisseling..en dan ook nog op controle in het ziekenhuis en bij de verloskundige omdat mijn risico groter en groter wordt op de pre-eclamsie(zwangerschapsvergiftiging)
HOE GA IK DIT OVERLEVEN??!! denk ik nu al...
en zie er nu al zooo tegenop om straks Jari na school te brengen..dan is hij echt de grote jongen en kan al huilen als ik eraan denk..zo stil in huis dan! maar hij vind het leuk want hij voelt zich dan echt groot! en doe alsof ik het ook heeeel leuk vind maar ondertussen...mijn kleine man is dan echt groot!!!
maar ik ben wel nieuwschierig hoe jullie de december maand gaan doen ? leuke plannen ?

liefs kim (24wkn en 4dgn zwanger)

kijk klinkt goed
nou kan me er eigenlijk niet echt druk om maken
heb de helft van de kado s al binnen
doe elke keer wat kopen begonnen in oktober hahaha
en dan leuk inpakken en weg zetten verder moet ik ook tussen door op controle en naar het ziekenhuis

ik heb geen ander kleintjes dus dat is een groot verschil
probeer van die tijd te genieten das misschien makkelijker gezegt dan gedaan

komt vast goed

gr yvet

Het weekend van 5 op 6 slapen we bij mijn ouders omdat we daar sinterklaas vieren.
het weekend erop slapen we bij een broer van erik omdat we dan en een verjaardag en in het zelfde gezin een 12 en half jarig huwelijk hebben die ze vieren.

dan alleen kerst nog en oud en nieuw.
beide feestdagen zijn we heerlijk thuis.
heb de sinterklaas cadeautjes voor Quinten al binnen.
nu nog lootjes trekken voor de rest.

groetjes lenie

Ik heb het vooral erg druk op mijn werk. Moet wel vakantiedagen op maken. Dus heb wat vrije dagen gepland. Sinterklaas leeft bij ons niet zo, we hebben nog geen kinderen. Echter, de kerst des te meer. In Engeland wordt dat groots gevierd, en we gaan dus mijn schoonfamilie daar op zoeken. Dus ik moet nog gaan shoppen, en ik heb daar een hekel aan dus dat wordt nog wat.

Allerlei feestjes van het werk rondom kerst en sinterklaas, daardoor dus ook veel avonden op pad.

18 december komt mijn schoonzusje over uit Engeland en die nemen we dan weer terug op 24 december, voor het eerst met de trein door de tunnel, was deze keer bijna net zo duur als met de boot, dus da's wel een keertje leuk zo wat anders.

Groeten Linda

Gewoon 1 ding tegelijk doen.. Het zijn allemaal feestelijkheden, waarvan het de bedoeling is dat het leuk is toch? Ik werk met dit soort dingen met lijstjes om het een beetje overzichtelijk te houden. Voor die verjaardag kun je misschien ook hulp vragen? Niemand zal het je kwalijk nemen als je het simpel houdt met die dikke buik van je. naar de kleuterschool is een grote stap, maar het went..ect ;-).
Mijn decembermaand is ook lekker druk. Ik ben verantwoordelijk voor de kersmusical op school. Ik werk 4 dagen per week. We vieren 1 keer sint. Schoonfam woont niet in Nederland. Mijn moeder wordt 60 en dat vieren we lekker door met elkaar uit eten te gaan. Met kerst zijn we ook bij mijn moeder. Door mijn bekkenklachten zie ik wel tegen de feestdagen op. Zitten is echt de pest, maar je kan op zo'n dag niet gaan liggen.. we'llc. Maargoed, zoals ik zelf zeg...1 ding tegelijk...
xTaraneh

Terug
Bovenaan