de dozen blije, felicitas en kruitvat

hallo
hebben jullie een van of alle drie de dozen aan gevraagd?
ik wel die van de prenatal.
vond dat wel een leuke doos.
en jullie?
en hebben jullie al afhaalberichten gehad?
blije doos komt zowieso in de 7 de maand pas.
groetjes petra

Hoi!

Ik heb de dozen al wel aangevraagd, en die van de etos (felicitas) heb ik inmiddels binnen. Is wel een leuke doos hoor, zit wel wat handigs in!
Ik vond die van de prenatal ook het leukst, maar daar moeten we nog even op wachten...
Die van het kruidvat stelt in verhouding niet zo veel voor heb ik begrepen!

groetjes Lies

Kruidvat is inderdaad niet zo heel veel. Die van Etos heb ik intussen ook kunnen ophalen en daar zaten wel goeie dingen in. Er zit o.a. een Avent fles in, dus absoluut geen rommel.

Die van Prenatal was volgens mij ook wel leuk. Ik heb hem wel aangevraagd, geloof ik. Maar nog niks van gehoord. Volgens mij krijg je die pas rond maand 7 of zo, wat ik me nog kan herinneren van de vorige keer.

Groetjes, Marisa

ik heb de doos van etos ook aan gevraagd maar niks gehoord.
ze belde dat ik binnen een paar dagen het magazine mama en zo zou krijgen als ik het goed heb maar verder niks meer vernomen is alweer 2 maand geleden.
ben benieuwd of ik er nog iets van hoor.
groeten petra

Hoi,

Ik heb begrepen dat die administratie van de Etos/Felicitas niet echt helemaal goed op orde is. Of mensen horen helemaal niets, of ze krijgen juist meerdere afhaalberichten... Ik hoop voor jou dat je m nog wel binnenkrijgt! Zo'n aventflesje en een pakje zwitsalbillendoekjes is natuurlijk altijd mooi meegenomen!

groetjes Lies

Bij de eerste zwangerschap 1 x aan meegedaan, maar ik kan het echt iedereen AFraden!
Je zit daarna nog maanden vast aan de ongewenste telefoontjes over verzekeringen, spaarplannen ed. Zelfs 1 x van iemand gehoord van wie het kindje rond de bevalling was overleden dat zij na 2 jaar nog een kaart kreeg met "GEFELICITEERDmet uw kinds 2e verjaardag"!!! Er pijnlijk.
Bovendien zit er alleen maar wat reclame in. En die 3 luiertjes en 1 speentje kun je zelf lijkt me ook wel aanschaffen in de winkel.

Terug
Bovenaan