De draad kwijt...

A

Anoniem

Guest
Hey meiden!

Even een paar dagen niet geweedt en wat is er weer veel gepost! Helaas blijven de positieve berichten nog uit, alleen voor tamchi spannend!

Ik ben hier helemaal de draad kwijt... Weet dat deze cyclus door de twee cystes anders verloopt, maar ik kan er geen pijl meer op trekken...
Had 24 december mijn ei verwacht, sinds drie dagen pas iets donkerdere testen en veel slijm dat steeds positiever wordt. Gisteren de test negatief, slijm weer witter. Vanmorgen slijm weer heel helder en test bijna positief. Ik snap er niets meer van!
Het kan niet met manjuice te maken hebben, want mijn mannetje is al een week ziek en dus hebben we nog niet geklust de afgelopen dagen. Maakt ook niet zoveel uit, want we wachten op de volgende iui. Hebben nu even een adempauze ingelast tussen het verplicht klussen door.
Ik vind het wel vervelend dat ik nu echt niet weet wanneer mijn nod is... Ik dacht 6 janari, aangepast werd het 4 januari, maar nu heb ik dus geen flauw idee meer! Volgende week op vakantie, dus toch maar de pakken maandverband en de tampons mee...

Ik weet dat het gewoon maar afwachten is, maar het frustreerd me dat ik geen pijl meer op kan trekken op mijn cycus, terwijl deze altijd tot op het uur nauwkeurig mijn ongi door liet breken.

Wachten maar weer...

Liefs Daisy

Hai Daisy,

Wat vervelend zeg! Begrijp dat dat erg irritant is, zeker omdat het berekenen van je nod zo lastig wordt!
Maar als je ei later is, dan is je nod toch ook automatisch later (14 dagen na ei)? Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt, ondanks dat je wacht op IUI 2 en misschien zijn de wonderen voor jullie ook nog niet de wereld uit en kan je die tampons gewoon thuis laten!

Ik wens je veel plezier op vakantie, geniet ervan!!!

Liefs Lynn.

Hey lynn!

Mijn lf is maar 12 dagen, maar sinds de zomervakantie ( toen het eerste gerommel met de hormonen begon) is het ook wel eens 9 dagen. Ook zonder hormonen. Pfff... Alle regelmaat is ver te zoeken, dus ik hoop maar dat de hormonen niet voor nop zijn!
Een wonder is hier altijd welkom, maar bij wie niet, haha!
Ik weet ook niet of ik mijn ei nou al heb gehad of dat mijn ei nog moet komen. Mijn slijm is ook erg onduidelijk!

Afwachten maar weer en als ik ongi moet worden, dan maar snel! Kunnen we snel weer verder!

Liefs Daisy

Hey Daisy
He wat een gedoe allemaal zeg! Ik hou hier ook niet van, het moet gewoon elke maand hetzelfde zijn, dan is het goed.
Hier zou ik ook gek van worden en ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet weet wann nu je nod is. Ik zou zeggen ook 14 dagen na je ei zoals ik je in de nod lijst al liet weten maar als jou lf korter is dan komt 6 jan wel in de buurt.

Het enige wat je kunt doen is afwachten tot je ongi wordt en indd voor de zekerheid voorzorgsmaatregelen meenemen voor je vakantie. Ik hoop dat je kunt genieten van de vakantie en daarna met volle moed je IUI 2 in kunt gaan!

Liefs

Lieve Daisy,

Wat naar zeg dat het zo rommeld. Niets is erger dan niet weten waar je aan toe bent. Kleine troost ik heb nooit een pijl kunnen trekken met slijm.

Misschien dat de vakantie je iets moois gaat meegeven. Wens je iig een hele fijne tijd toe.

Groetjes, Sharon

Jeetje dat is verwarrend. Vervelend dat je er nu zelfs in je pauze nog mee bezig bent op deze manier.

Hopelijk geniet je lekker van je vakantie en kom je fris en uitgerust terug voor je IUI-2 met hormonen!

liefs wenser

Thanx voor de reacties!

Heb intussen nog steeds geen positieve test gehad, terwijl ik expres niet te veel drink... Zelf dan niet positief... Het klussen hebben. Toch maar weer flink opgepakt, het gaat erg tegen ons gevoel in om het helemaal te laten varen deze ronde.

Er ligt intussen wel weer een lijstje met vragen klaar voor de arts, dus na de vakantie maar even bellen als ik nog geen ongi heb...

Liefs Daisy

wat vervelend voor je dat het zo onzeker is. En dat je nu niet precies weet wanneer je NOD is.
iig fijne vakantie en geniet ze.

sterkte.

liefs!!!

Terug
Bovenaan