De duivels hebben liggen slapen

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden

De duivels hebben goed kunnen uitrusten zodat ze mij vervolgens op 3 mei even behoorlijk komen lastig vallen! Het zijn geen paar duivels neeeeee een stadion vol:)
En dat ook nog zoveel buikpijn en krampen aan mij geven, zooooo fijn dat ze het op deze manier gedaan hebben!
De duivels hoorde mij al zeggen, wedden dat wanneer ik een afspraak kan maken voor de gyn dat de duivels uit hun slaap komen. Ontzettende, gemene, vervelende duivels.......
Maar gelukkig weet ik wel dat alles goed zit van binnen en mijn lichaam het weer aan het herstellen is:)

Deze maand maar opnieuw bekijken wat mijn cyclus is zodat ik weer kan rekenen, bijhouden en weer weet wat mijn vruchtbare dagen zijn!

1 ding is zeker.... Je lichaam kan je ontzettend voor de gek houden, vooral als je cyclus uitblijft, je zo graag zwanger wilt worden en jezelf gek maakt en juist van alles gaat voelen.

Op naar de volgende ronde!

Liefs Ram24

Hey meid!

Dat is in ieder geval goed nieuws.
Je weet nu in ieder geval waar je aan toe bent.

Hoop echt voor je dat je nu een beetje een regelmatige cyclus hebt, dan kun je inderdaad gaan plannen en weetje hoe het allemaal zit.

Liefss

Fijn dat je nu weet waar je aan toe bent! Balen dat ze meteen met een heel stadion vol komen hahah

Op naar de volgende ronde meid! Succes!

fijn dat je nu eindelijk duidelijkheid hebt... ook al had je liever die andere kant...
succes de volgende ronde

hahahahha hoe je het beschrijft!!!! Ik moet echt even lachen hoor! hahahhahahahaha!!!!,

Inderdaad gelukkig dat het op gang is gekomen, natuurlijk is dat altijd beter dan niet. Toch is de afspraak bij de gyn nog wel zinvol hoor. Ik ben nu wel heel benieuwd hoe dat gaat verlopen.

Voor nu, veel sterkte met die duivels, hoop dat je ze in de hand kunt houden-:)

Liefs

succes de volgende ronde en kruikje doet wonderen..

gr.

goed om te lezen dat je lichaam weer opgang komt. Laat je de afspraak bij de gyn wel doorgaan.. Het lijkt mij niet zo'n heel verkeerd idee.. Succes deze mei maand!

Mijn vriend zei ook al dat we gewoon moeten gaan. Kan nooit kwaad.
Alles valt deze maand wel op zijn plaats, wat ik voelde enzo.
Ik dacht mijn eisprong gevoelt te hebben al was het wel anders dan eerst dus dacht is dit mijn ei of is het niks. Mijn borsten werden voller en kreeg jeuk. Ik dacht heej jeuk dat is nieuw maar volle en zere borsten had ik altijd voor ik ongi werd. Dus eigenlijk had ik dus weer alle symptomen.

Ik was wel verbaast toen ik de duivels zag omdat ik het natuurlijk ff gemist had rekende ik er ff niet op maar ik dacht wel, yes, het zit goed en we kunnen verder.

Liefs Ram24

Terug
Bovenaan