de duivels hebben zich vast vergist

Hallo allemaal,
Nou, waar zal ik beginnen..
Goed, vanmorgen wakker en voelde me gelijk lamlendig. Gewoon, leeg en geen energie, terwijl ik best overal wel zin in had, Lekker zonnetje, maar nee....
Dacht nog, ok, nog een week , dan is het mijn nod ( uitgaande van de langste cyclus). Wilde ik net even een broek verwisselen omdat we weg gaan, en....AHAAHHA bloed ! niet veel, maar toch. Ik snap er niks van, het is nu dag 24 !!!! Veel te vroeg om ongi te worden. Manlief heeft al een aantal minuten mijn klaag gezang aan kunnen horen.Arme ziel. Stond ik net me moed in te praten in de zin van: ok meid, een ding scheelt, je bent dit keer geen geld kwijt voor een test. Maar klote blijft het wel !!!Ik bedoel, hoe kan ik nu nog plannen, het is dus een onregelmatige cyclus en heb dus geen idee wanneer de volgende zich aankondigd. Goed, nou, ehh, dit was ff een klaag gezang en ongeloof van deze kant. Ik kan niet geloven dat de duivles zich zo kunnen vergissen in datum, maar goed, wie ben ik....
liefs en knuffles, Chantally

Hoi Chantally,

Ook bij mij dienden de rode duivels zich een week te vroeg aan, maar het bleef bij een beetje bloedverlies voor een paar dagen en toen was het ineens over.
Een week later had ik een positieve test.
Een innestelingsbloeding waarschijnlijk.
Ik wil je geen valse hoop geven, maar het zou natuurlijk nog kunnen.
Ik hoop voor je dat je hetzelfde als mij hebt, ik zal voor je duimen!

Groetjes, Helena.

Hoi Chantally,

Wat verschrikkelijk rot voor je, als je niet van je cyclus op aan kunt. Dan weet je ook niet wanneer je ongeveer je eisprong hebt. Maar misschien heeft Helena wel gelijk en is het een innestelingsbloeding, ik hoop het voor je. Sterkte meid! Ik duim voor je!

Renske

Terug
Bovenaan