De echo was goed, echt een superfijn gevoel!

Hoi meiden,

Vanmiddag om 17.00 uur heb ik mijn eerste echo gehad. Het was super! Eerst uitwendig, maar je kon het niet heel duidelijk zien (ik ben niet heel slank...). Toen nog maar een inwendige echo gedaan om een mooier beeld te krijgen. Wat we toen te zien kregen was super! Echt ons kindje, hij/zij bewoog al heel veel en zwaaide ook naar ons. Ik ben echt zó blij,  nu mag iedereen het ein-de-lijk weten! IK BEN ZWANGER!!!
Jef die heeft de hele echo opgenomen met de videocamera, echt een aanrader trouwens. We hebben het meteen aan mijn schoonouders laten zien (mijn ouders zijn op vakantie, maar belden meteen om te horen of het goed was gegaan). Zij waren natuurlijk ook heel blij, het is voor beiden hun eerste kleinkind. Mijn schoonouders gaven ons een heel lief pakje. 'Zo, dat is het eerste cadeautje', zei mijn schoonmoeder. Haha, er zullen er nog wel meer volgen!
Trouwens, mijn uitgerekende datum is wel bijgesteld naar 10 januari, i.p.v. de 8e, maar ja, je weet het toch niet...

Ik denk dat ik vannacht goed kan slapen en morgen... trek meteen mijn nieuwe positiebroek aan, die zit zo lekker!!!

Liefs Karin

P.S. Loreane, hoe was jouw echo?

Echt geweldig he om je kindje zo te zien rondspartelen. Zo raar dat je dat nog niet voelt, ik kan ook naar de echofoto's blijven kijken, zo lief!
Fijn dat alles goed is bij jullie,

groetjes

Hoi karin
Ik ben echt blij voor je, ik ken het gevoel... je ligt daar in zo'n stoel en dan ineens krijg je je kind te zien. Bijzonder is dat. Ik had geluk dat ik dit met 6 wk en 3 dg al had. Maar dan zie je nog erg weinig gespartel. (niks eigenlijk) wel hoor je dan het hartje kloppen. GAAF!!
Met 9 wk en 4 dg weer een echo, toen zag je ook dat je kindje naar je zwaaide. SUPER was dat. Ik mag volgende week weer, als het goed is ben ik dan 11 wk en 6 dg.
Zie je het allemaal nog groter en duidelijker.
Wil dat het snel 4 juli is.
Liefs Nienke
Ps Geniet!!!!!

Terug
Bovenaan