De echo was goed, maar het is zo dubbel deze week!

Hi ladies,

Vandaag om 11:50 mijn 2e echo gehad en wederom een mooi kloppend hartje. Ook is het ukkie goed gegroeid, nu 20,7 mm. Het bewoog 't hoofdje en armpjes, dat was zo mooi om te zien, hier zijn we natuurlijk superblij mee, en ik moest dan ook ff een traantje wegpinken.

Maar ik ben één brok spanning! Dat komt omdat het vrijdag precies een jaar geleden is dat ons zoontje in het Sophia kinderziekenhuis aan een resistente hersenvliesontsteking overleden is. Het staat me bij als de dag van gisteren! Ik weet dat ik moet proberen te ontspannen, want stress is waarschijnlijk de oorzaak van mijn 3 miskramen voor deze zwangerschap geweest. Ik bedenk me nu dus steeds, Marieke, ontspan voor het kindje maar het is zo lastig... We zijn heel heel blij met het nieuwe leven, maar rouwen nog steeds om het leven wat we verloren hebben, het was zo'n lekker ventje!

Over 2 weken weer een echo, maar als de spanning te groot wordt, of ik er heel erg de behoefte aan heb mag ik eerder terugkomen, dat is wel een fijne gedachte!

Liefs,
huggy
 
Ach jeetje dat is ook niet iets wat je zomaar uit je hoofd zet! Veel sterkte, vooral vrijdag.

Wel fijn dat je weer een mooie echo hebt gehad en dat je terug mag komen als het je te veel wordt.

Lfs.

 
Ach, dat is erg vervelend om te horen, hoop dat alles nu goed blijft gaan, als je behoefte heb mag je er altijd over praten met mij.
Ik zal aan je denken. Geniet wel fijn van je zwangerschap.

Liefs Mariska
 
Lieve Marieke,

Allereerst super dat de echo goed was! Alles groeit goed en klopt wat er kloppen moet! Zo'n geruststelling of niet dan.

Verder wens ik je alle sterkte vrijdag. Kan me er alles bij voorstellen zoals je weet. Wij moeten die dag ook nog door maar dat is 24 juli pas, dus dat duurt nog even. Heb geen tip voorje hoe je kan ontspannen, anders dan proberen afleiding te zoeken, hoe moeilijk ook.
Denk je echt dat stress de oorzaak is van de miskramen? Heeft de gyn dat ook bevestigd? Mijn gyn zei namelijk dat stress minder impact heeft dan we denken. Maar ja, ik weet het dus ook niet. Meis, probeer jezelf niet gek te maken, want als je weer de hele tijd aan het bedenken bent dat je niet mag stressen, ben je ook aan het stressen! Laat het over je heen komen en probeer de emoties zoveel mogelijk de vrije loop te laten, helemaal met die hormonen. Dat levert de minste stress op naar mijn idee. Nou heel verhaal van mij, maar hopelijk heb je er iets aan. Je mag altijd bij ons ophet forum even spuien :)

Verder gaan we idd lekker gelijk op. Ik heb de 23e idd de termijnecho. Ben benieuwd of de dan ook met de uitgerekende datum nog iets dichter bij elkaar komen.

Sterkte komende dagen en als je twijfelt, lekker teruggaan en ff checken bij de kleine!

Liefs
 
Hoi meid

Gelukkig dat alles goed is met jullie ukkie:)
Maar wat verschrikkelijk dat jullie zoontje er niet meer is:( ik begrijp dat het heel dubbel is en je je moeilijk kunt ontspannen..
Fijn dat je terug mag komen als je je er niet lekker bij voelt.. probeer ervan te genieten. En voor vrijdag heel veel sterkte! Rustig aan he..

Liefs
 
Ik wil je even een dikke knuffel geven lieve Huggy! Het is ook niet niks wat het allemaal met je doet hé? En dan nog zoveel verschillende emoties deze week, gewoon aan toe geven hoor, jullie zoon heeft een heel speciaal plekje en meid....het is nog maar zo kort geleden....En jullie nieuwe ukkie? Dat gaat helemaal goed komen, probeer een beetje te ontspannen en er van te genieten hoor!

Knuffel Lynn.
 
Dankjewel voor jullie ontzettend lieve reacties! Ze deden me de tranen over m'n wangen stromen, zo lief!!! Wat is het fijn hier zoveel te kunnen delen...
Jullie zijn kanjers!!

Liefs,
Marieke
(huggy, maar ik ga m'n naam wijzigen naar m'n echte)
 
lieve marieke

ik weet hoe je eigen voelt op dit moment.
ik heb zelf twee kindjes verloren, we hadden een zoon het is niet bekend geworden waaraan hij overleden is en we hadden een dochtertje die is na twee weken overleden aan een hartaanval. ik ben inmiddels 10 weken zwanger en was zeer blij dat het hartje goed klopte en dat het er voor de rest goed uitzag.
alleen de onzekerheid blijft maar toch probeer ik positief te blijven.
ik wil je heel veel sterkte wensen ik duim voor je dat alles goed blijft gaan met je zwangerschap.

veel liefs
 
Terug
Bovenaan