De echo was goed!!!!

Hey Dames de echo was helemaal goed!
Vond het erg spannend. Ze begon bij het hoofdje en ging steeds verder naar beneden.
Hoe meer er goed was hoe meer ontspannen ik was.
De kleine was heel erg veel contact aan het zoeken en heeft een paar keer het echo-ding op mijn buik weggeschopt. Waardoor ik natuurlijk giga de slappelach kreeg. En ja als je buik zo schud wordt de echo natuurlijk niets meer.
We zijn helemaal opgelucht en super blij.
De neus van ons Ukkie lijkt sprekend op die van de Grote Broer! Zo lief.
Ik hoop dat jullie echo's net zo goed zijn als die van ons!

Liefs Danielle

Wat een fantastisch nieuws Danielle! Wat zul je opgelucht en blij zijn.
Geniet er maar lekker van!!
Ik ben nu pas 17.2 week zwanger...en heb pas 2 augustus mijn 20 weken echo...maar ik hoop ook dat mijn echo net zo goed mag zijn!!
En wat lief dat de neusjes al op elkaar lijken! Schattig! Nog 20 weken geduld hebben en dan kan grote broer zijn broertje of zusje in het echt zien!!

Heel fijn weekend voor jullie.
Groetjes

O wat fijn dat alles goed is.
Zal wel een hele opluchting voor jullie zijn.
Nou nog meer gaan genieten hè en lekker voorbereiden op de komst van de kleine.

Groetjess Mar

Hey dames,

Ja we zijn heel erg blij. Heb nog steeds een smile op mijn gezicht! De kleine is vandaag echt super actief. Elk uur voel ik Ukkie wel een paar keer, zo gezellig.
Ja en die neusjes echt heel bijzonder, ben benieuwd of ze in real life ook zo op elkaar lijken.
Nu gaan we echt 100% genieten!

Jullie ook een fijn weekend.

Liefs Danielle

Wat fijn dat alles goed is bij jullie! Nu heerlijk genieten vna de bewegingen van de kleine spruit!

We zitten op de helft!! Joehoeeeee!!!!

Geniet ervan!!

Lfs Esther

Fijn zeg! Wij mogen a.s. woensdag. Ook onze uk heeft het niet zo op de echokop. Bij iedere echo schopt hij er rustig op los. Ik zal ook super opgelucht zijn als we woensdag horen dat alles er op en dr aan zit!! Heel veel succes alle meiden die hem ook nog moeten krijgen x Maris

Terug
Bovenaan