De echo was super

A

Anoniem

Guest
We zijn dus gisteren voor een echo geweest en wat is dat super om te zien zeg, zo'n kleine hummel die daar in je buik zit.

Het is nog wel heel klein en was gisteren pas 6 weken en 5 dagen, maar je kon het hartje al heftig zien kloppen, want is de techniek toch knap tegenwoordig.

we zijn dus nog een week vroeger in de zwangerschap dan we dachten, maar ik weet ook niet hoe ze normaal dat uitrekenen, ik dacht altijd vanaf je eerste dag van je laatste menstruatie, maar hier werd het gedaan aan de hand van de lengte van het vruchtje geloof ik...maar ja hoe meet je dat nauwkeurig op dacht ik later.

Nou we zullen nog wel meer metingen krijgen en we moeten 18 september weer naar het ziekenhuis voor een gesprek dus dan horen we verder wel van hoe en van wat.

maar dit was al super om mee te maken.

Gefeliciteerd!!! Wat super zeg, het is toch altijd spannend zo`n eerste echo!! Je weet nooit wat ze aantreffen.
Nu kun je er echt van genieten...
Ik ben vandaag 6 weken en 5 dagen, en maandag hebben wij onze eerste echo. Spannend hoor... Als dan alles goed is durf ik pas te genieten...

Liefs

ja dat gevoel had ik ook wel hoor dat eerst zien en dan gaan genieten.
Al is het soms wel even lastig als je je niet zo superlekker voelt om te genieten, maar goed we moeten er iets voor over hebben denk ik dan maar bij mezelf.

wat leuk dat we bijna even ver in onze zwangerschap zijn.

Hoi Poohbeertje,

Leuk zeg! Wel fijn om zeker te weten dat er wat zit! En dat het hartje al goed klopt!

Ik mag volgende week vrijdag voor de echo. Dan ben ik 10 weken en 5 dagen. Lijkt me zo spannend!

Geniet er lekker van!

Groetjes Gerdien

Hoi Hoi !!! Inderdaad, je hoord zo vaak: als je het hartje hoord kloppen, kun je pas echt gaan genieten!! Ik denk ook dat het zo is.

Ik vind het heel gaaf voor iedereen die die ervaring heeft beleefd!! En iedereen die het nog mag beleven.... heel veel plezier!!

Ik (en mijn vriend natuurlijk) mag zelf ook volgende week vrijdag!! dan ben ik 10 weken en 3 dagen..

liefs

Hallo

Ook wij hebben gisteravond de echo gehad.
Volgens mijn telling dus de eerste dag van de menstruatie was ik 10 weken.
Tijdens de echo meten ze dan en toen zei de verloskundige dat ik pas 9 weken ben. Em iisschien nog wel pas 8 weken en een paar dagen.
Moeten 11 September terug om nog eens te meten en precieze duur van zwangerschap en uitgetelde datum vast te stellen.
Inderdaad prachtig om te zien op de echo dat het hartje klopt en er al een menje in je leeft.

Veel succes met je zwangerschap!!!

hoi hoi,

Als ik zelf goed heb uitgerekend ben ik vandaag 6 weken en 2 dagen.
De 1e afspraak staat al bij de verloskundige maar duurt nog zolang we mogen pas woensdag 27 sept. heen...
Dus we wahcten maar rustig aan lijkt me zo mooi om het hartje te horen/zien kloppen.

verder iedereen succes me de zwangerschappen en lekker van proberen te genieten

xxxx

Het is nu wel aftellen hoor, naar de echo toe!! Wat duren die dagen dan lang!! Als we de echo gehad hebben en het lijkt verders goed, vertellen wij het onze ouders. Mijn dochtertje (2,5 jaar) gaat hun een klein foto boekje geven met "hoera een kleinkind" Lijkt me zo leuk om het via onze meid te vertellen!!! Soms ben ik gewoon bang om blij te zijn.   Wanneer gaan jullie het vertellen, en hoe?????

Liefs Lien

Terug
Bovenaan