De Echo

Hoi allemaal...

Ik zou  zeggen tegen een paar andere moeders hier hoe mijn echo was vanmorgen..heuk om te zien heb beentjes gezien,armpjes het hoofdje en ruggengraad..ik wilde ook een nekplooi meting maar dit lukte niet omdat hij/zij erg eigenwijs met de billetjes omhoog lag en met de beentjes zat te zwaaien,keerde dan zich de rug weer toe enz..wel balen dat het niet gelukt was..ik moest ff wachten en een half uurtje later mocht ik weer maar weer niet..nou moet ik maandag terug komen en dan kijken ze weer opnieuw..hi'j/zij moet recht liggen maar dat was dus niet het geval..maar voor de rest heb ik erg genoten van de echo en het hartje gehoord..
ik ben nu 12 weken en 3 dagen dus korter dan wat ze eerst zeiden..nu ben ik 9 april uitgerekend ipv 6 april..
ik laat het wel weer weten als het maandag wel is gelukt..

groetjes van Patricia
 
hoi wat leuk!!! ik ben 12,en 3 dagen zwanger,en ben ook 9 april uitgerekend! heb al een echo gehad toen ik 8 weken en 3 dagen was,en was leuk om te zien! dinsdag heb ik weer een echo,en krijg ik het hartje te horen enzo!! spannend. sterkte verder met je zwangerschap

groetjes wendy
 
Hoi,

Fijn dat alles goed is. Nu hoef je je geen zorgen meer te maken. Leuk dat je maandag nog een echo krijgt, kun je lekker nog een keer je kindje zien!!

Groetjes
 
Terug
Bovenaan