DE ECHO

A

Anoniem

Guest
sorry meiden, kon niet eerder achter de pc door manlief.

De echo was helemaal goed!! Onze kleine meid lag helemaal op schema! Wel raar dat de baarmoeder niet naar boven is gegroeid helemaal omdat het mijn 2e zwangerschap is. Het is mogelijk dat de baarmoeder opzij of naar achter is gegroeid. We kregen nog 3 hele mooie foto's mee voor de schik en ze keek nog even naar het geslacht: nog steeds een meisje! hihi

Ik schok gisteren zo van de verloskundige dat ze meteen een spoedecho wou maken! Natuurlijk nemen ze het zekere van het onzekere maar soms kunnen ze je de schrik op het lijf jagen!

Bedankt voor jullie meeleven!!!

gr
Marielle

Gelukkig!! Wat fijn dat alles goed blijkt te zijn, het is toch schikken als je verloskundige ineens over een spoedecho begint.
Groetjes mv Thom

Hey,

Wat fijn dat alles goed is. Wel vervelend dat ze je een beetje angstig maken, maar goed, nu weet je zeker dat alles goed is en heb je je meisje nog eens kunnen bewonderen.

Groetjes,
Nelly.

O meid, wat heerlijk dat alles goed is! Ik kon vandaag gewoon niet wachten op je berichtje! Je schrikt gewoon zo onwijs erg, had die vk van je het niet wat tactischer kunnen brengen. Vooral dat woordje ' spoed' brengt zoveel angst mee.
Ben blij dat het met je meisje goed is en wat moet het heerlijk zijn geweest haar te zien in haar gezonde toestand!
Geniet lekker verder van het zwanger zijn!

Groetjes Hanneke

pfff, wat een opluchting. Ik was eerlijk gezegd wel een beetje bang. Ben echt superblij dat alles goed is! Nou maar weer genieten hè!
Liefs Nelleke

Ontzettend gefeliciteerd met je zwangerschap. En wat heerlijk dat alles goed is gebleken met de echo!
Geniet maar van de foto's van je kleine-in-wording.

Gelukkig maar, kan me voorstellen dat je je rot schrikt

Doe het rustig aan en geniet er lekker van.

Pauline

Dat is fijn om te horen, lekker even weer de bevestiging dat het goed gaat.
Nou lekker weer genieten van het meisje in je buik.

groetjes Danielle.

Terug
Bovenaan