de eerste 20

Ik ben vandaag 20 kilo kwijt. Ik woog na de zwangerschap 89 kilo en nu dus nog 69. Ik heb nu nog 10 kilo te gaan maar het begin is nu echt gemaakt. Ik voel me al een stuk fijner in mijn lijf en die laatste 10 gaan vast ook nog wel lukken. Nog even doorzetten.

groetjes Linda

WAAAAH! Linda wat super goed van je zeg! Wat een doorzettingsvermogen! Echt, ik ben trots op je meid!

Wat was je er trouwens al vroeg bij vandaag, dat is toch niks voor jou ZO vroeg??

Anyway, ik zou willen dat ik jou doorzettingsvermogen had hoor, want ik durf niet eens op de weegschaal te gaan staan (en die kilo's van mij liggen echt niet aan de zwangerschap hoor; bij mij ging ieder pondje door het mondje!). Maandag ga ik het maar weer eens proberen..... eerst vanavond en morgenmiddag even feest vieren voor Boet zijn verjaardag!

x miranda

Diep respect hoor! Ik was na de zwangerschap van Mette 14 kilo kwijt en moest er nog 11 toen de spoedivf er tussendoor kwam. Tijdens de zwangerschap van Jens weer 25 kilo aangekomen dus helaas aardig wat kilo's teveel opgelopen. Jens is 3 maanden op dit moment en ik heb de 1e 8 kilo eraf gesonjabakkerd maar ik begin mijn motivatie een beetje kwijt te raken. Hoe heb jij die 20 kilo eraf gekregen?

gr.Ing

Hee hoi!

jeetje echt knap! gefeliciteerd!!! 20 kilo dat is echt veel, goed zeg en die laatste 10 komen vast ook goed! Ik wordt van zwanger zijn niet echt dik maar was nadat ik gestopt was met borstvoeding bij Alice vergeten te minderen met eten.....mijn startgewicht bij deze zwangerschap lag dus wel wat hoger maar goed.

Groetjes Alberdien

Terug
Bovenaan