de eerste bult :-(

jaja, het is ook hier zover: Isabelle heeft gisteravond de eerste echte bult opgelopen.
Stefan was laat uit zijn werk dus dacht ik slim te zijn en haar favoriete tv-programma wat later aan te zeteen zodat ze nog even lekker met papa kon stoeien en knuffelen voor ze naar bed moest.
Ze was wel moe, want ze had 's middags slecht geslapen.
Dus toen ze naar de stoel waar Stefan in zat liep struikelde ze over har eigen voeten en viel: BOEM met haar mooie koppie tegen de rand van de salontafel!
Papa en mama een hartverzakking en Isabelle eerst heel stil en daarna keihard huilen...
Meteen een koelelement erop en toen ze een beetje bedaard was (en mama ook) toch maar haar tv-programma aangezet.
Gelukkig werd ze redelijk snel weer rustig, ze bleef alleen nog een tijdje snikken (zóóóóóó zielig!), maar toen ik haar waste en naar bed bracht kreeg ik een kus en een knuffel, dus ze voelde ook wel degelijk aan dat ik me de =piep= geschrokken ben.

Moest het even kwijt, heb vannacht helemaal rottig geslapen...

Liefs Monica

het is idd wel erg sneu maar het zal vast wel vaker voorkomen.
Mijn zoon is een echte klauteraar en is ook al verschillende keren met bulten en blauwe plekken komen te zitten.
Ik heb 1 keer gehad toen is hij van de eetkamerstoel gevallen en die nacht hebben we hem ook wakker moeten maken om te kijken hoe hij reageerde.
Quinten is nu 19 maand maar klimt nog steeds overal op.

groetjes lenie

Jakkie! Wat is dat schrikken he!!!!
Gelukkig kunnen die kinderkoppies een hoop hebben, maar ik schrik me ook iedere keer lam.
Wij hebben hier Arnikind vallen en stoten gel van VSM. Gelukkig nog maar 1 keer hoeven gebruiken, maar het hielp wel. Ze kreeg geen bult.

Sterkte ermee.

Liefs Trudi

Arnikind is idd een aanrader. En de eerste bult is het ergste. Ik hoop dat Isabelle vandaag weer vrolijk was! En dat de bult en blauwe plek snel verdwijnt.

OOK WIJ HEBBEN DAT VALLEN EN STOTEN GEL.
SUPER SPUL!
GEBRUIK T VAAK UIT VOORZORG, ALS ZE HAAR HOOFD HEEFT GESTOTEN.
1 KEER DURFDE IK HET NIET AAN.
TOEN VIEL ZE ZO HARD ZEG! HAAR HOOFDJE LAG OPEN, ALLEMAAL BLOED. DAARONDER VERSCHEEN GELIJK DIE BULT.
MAAR WIST NIET OF JE DAT OOK OP OPEN WOND MOCHT GEBRUIKEN EN HEB DE GOK DUS MAAR NIET GENOMEN. MAAR POEH HE, DAT WAS ME EEN BULT WEL.

ZIELIG HE, MAAR T ZAL WAARSCHIJNLIJK NOG WEL VAKER VOORKOMEN.
EN HOOGST WAARSCHIJNLIJK HEEFT JE MEISJE ER NIET EENS MEER LAST VAN NU.
NOU MEID, PROBEER VANACHT WEL LEKKER TE SLAPEN. JE KAN ER TOCH NIETS AAN DOEN EN NOGMAALS: JE MEISJE ZAL T WAARSCHIJNLIJK NIET EENS MEER VOELEN.

LIEFS, DO

Pfff wat een grote meid.... Myrthe had met 6 maanden dr eerste bult al...
Dus Isabelle is een stabiel meisje haha.
Ik weet nog hoe het voelt en soms vind ik het nog erg hoor.
Maar helaas is opgroeien gepaard met vallen en opstaan.
De zalf is echt een supermiddel en aanrader!

Liefs Irene en sterkte meis

Hoi meiden,
Isabelle heeft er helemaal geen last van die bult!
Ik heb vanmorgen inderdaad ook maar meteen Arnikind vallen en stotengel gehaald.
Stom he, ik adviseerde het als da altijd aan ouders, maar zelf heb ik het niet in huis....
Gelukkig heeft ze een mooie pony, dus zie je het niet.
Mijn moeder vloog bijna door de telefoon toen ik het haar vertelde!
Die schrok er ook van.
Ze is wel eens vaker gevallen, maar nooit een bult of open wondjes.

@DO: je mag de gel niet op open wondjes gebruiken, ivm het naar binnen brengen van de bacteriën.

Ik ga vannacht hoop ik beter slapen.

Bedankt voor jullie steun.

Liefs Monica

Hoi Monica,
Als ik lees dat je meisje nu haar eerste bultje heeft denk ik... tjeee wat een rustig lief meisje!!!

Daniel is hier echt een hele grote rauwdouwer en stuitert overal tegen aan.
Hij presteerd het in de box nog bulten en alles te krijgen.
Moet wel zeggen dat Daniel een hele harde is voor zichzelf want heb er zelf vaak meer last van dan hij.
Huilen om vallen doet hij zelden, vaak wrijft hij over zijn hoofdje of over de plek die zeer doet en gaat hij weer verder.

Ik zou zeggen, slaap lekker want je meisje zal dat ook wel doen (hoop ik althans voor je)

Liefs Marina

Terug
Bovenaan