de eerste dag

A

Anoniem

Guest
Hmmm..... als ik het goed zag.... dan komen die duivels vandaag toch nog. Nou ja, eind aan de onzekerheid zullen we maar zeggen.

Op naar de 6e ronde. Eigenlijk wil ik dat niet op die manier bij houden, maar ja dat doe je toch automatisch.
't Is wel de laatste kans om voor mijn 36e zwanger te worden.  Maar ach, dat maakt ook niet zo heel veel uit.

Natuurlijk ben ik een beetje teleurgesteld. Maar aangezien bij zwangerschap gerekend wordt vanaf de eerste dag dat je de laatste keer ongesteld was, probeer ik het maar  zo te zien:

Vandaag is mogelijk de eerste dag van mijn zwangerschap.

Maisie, 1e kindje, 6e ronde, NOD 12-8

Kijk! Dat is nog es positief .
Knap van je hoor!

Groetjes!

Hi,

Tja, zolang die Rode Duivels blijven komen moeten we op een andere manier positief blijven...hihihihi. Hartstikke goed van je hoor, erg knap!!

Op naar de volgende ronde .... ook ik ben net aan de volgende begonnen.

Liefs, Clau

Hoi Maisie,

Balen! Wat goed dat je een positieve insteek hebt. Op naar de volgende ronde, dus ook nieuwe kansen!

Bij mijn is nog niet veel in zicht. Ik ben wel bij de huisarts geweest. Daar was de test negatief, maar de assistente gaf aan dat als ik volgende week nog niet ongesteld was ik maar terug moest komen. Want, zo gaf ze aan, het zou kunnen dat het hormoon nog niet genoeg is voor een urinetest.
Ik ga maar afwachten tot de rode duivels zich melden of....
Er zit niks anders op!

Heel veel sterkte, en op naar de volgende ronde. Laat de moed niet zakken!!!
Ik zal voor je duimen!

Juffy

Terug
Bovenaan