De eerste echo gehad :D

ssteef

New member
Joehoeoe ik ben zoo blij en opgelucht de eerste echo zit er op, god wat was ik zenuwachtig, en wat duurde het wachten lang, toen ik eenmaal geroepen werd dacht ik echt even oke... als we dadelijk naar buiten lopen dan weten we het...

ik ging liggen en ze had vrij snel het ''kindje"' gevonden en ook zagen we dat het hartje klopte:D:D nou wat wil je nog meer, gelukkig bleef ik rustig en waren het maar een paar kleine traantjes van blij schap:D alleen kon ze niet meten hoe groot de UK was omdat hij lekker met zijn beentjes ingetrokken lag.. wel zwaaide het de hele tijd zoo mooi(L) dus toen besloot ze een inwendige echo.. nou daar had ik niet op gerekend maar toen ik eenmaal lag en de kleine UK kon zien was het geweldig.. het is zelf zo dat ik verder ben dan dat ik zelf dacht:D dat is helemaal mooi, ben nu a.s donderdag al 10 weken:D dus dat begint steeds meer ergens op te lijken:D ook krijg ik nu al steeds meer een buikjee..:)

zoo zijn jullie weer even op de hoogte :D

liefs xx
 
Hi Ssteef,

Wat fijn dat het allemaal goed was. Geniet ervan!!

Heb net zelf ook berichtje geplaatst, bij mij was ook alles goed. heb er ook een paar dagen kado bij gekregen, ben nu 10 weken en 2 dagen en uitgerekend op 19 februari.
 
Wat fijn voor je! Eindelijk je wachten beloond met een mooi kiekje van je ukkie!:-D

Ik heb ook een inwendige echo gehad, altijd een beetje onwennig maar als je dat kleintje ziet dan is het allemaal supergeweldig!

Geniet van je zwangerschap!
xx
 
Terug
Bovenaan