De eerste griep

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Wesley is nu 6 mnd en heeft behoorlijke griep, een luchtwegen infectie en oorontsteking en flinke koorts, zo zielig allemaal. Thomas is ook behoorlijk ziek geweest de eerste twee jaar waardoor hij nu veel weerstand heeft en bijna nooit ziek is. Het was toen behoorlijk pittig omdat hij ;s nachts niet sliep.

Wesley slaapt gelukkig goed. Het blijft zo zielig voor die kleintjes he.

Gr. Jeannette

Ach wat zielig, ik hoop dat hij snel weer beter is...is idd zielig als ze zich niet lekker voelen en griep is vervelend maar oorontsteking is knapirritant

gr tammy

Beterschap, beterschap, beterschap
Wat vervelend  dat je kleintje ziek is.  Ik ben veel liever zelf ziek, dan als mijn ukkepuk zo ziek is. Het hoort er bij. Kindjes worden ziek. Maar ik voel me zo machteloos dan.
Hoop dat hij snel weer opknapt en heel veel weerstand opbouwt voor de volgende keer..........

Anne

zielig he, voor zo n ukkie! Hopelijk is het snel beter.

Die van mij is nu flink verkouden, hoest zn longen uit zn lijf, zo zielig joh! En ondertussen vrolijk lachen en brabbelen, blijkbaar heb ik er meer last van dan hij  

ik ben zelf de afgelopen paar dagen al goed verkouden en ik denk dat ik brian ook een beetje heb aangestoken.
hij hoest veel,veel niezen,traanoogjes,rode oogjes,loopneusje.

ik heb speciale druppels en diemoet ik in een hoekje van zijn bedje doen,en daar gaat zijn neusje van open staan enzo.
helpt goed.

groetjes kim

Terug
Bovenaan