De eerste hier?

Hihi, ben ik hier écht de 1e die komt kijken naar collega-zwangeren?
Misschien zo rustig door de vakantie periode...
Enfin, ik ben nu 5 weken en een paar dagen zwanger, 13 maart 2014 uitgerekend.
Al last van kwaaltjes, voornamelijk vermoeidheid...
Hopelijk meer (aanstaande) mama's hier binnenkort!
Groetjes Jinthe.

Ik wilde nog even wachten met voorstellen/schrijven tot ik de eerste echo heb gehad. Maar ik zal je niet helemaal alleen hier laten schrijven ;-)

14 maart 2014 ;-)

Hoi hoi!
Had ik eigenlijk ook in gedachte..paar miskramen achter de rug..Maar was erg nieuwsgierig!
Enfin, jullie gefeliciteerd met je zwangerschap, hoe pril dan ook!Fijn als 't straks haverwege/eind augustus is en die eerste 12 weken voorbij zijn...Nu alweer klaar met die vermoeidheid....

Hoi hoi,

Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap!
Zelf ben ik 7 weken zwanger en erg moe en ook echt klaar met de vermoeidheid, verder gelukkig geen andere kwaaltjes...

2 maart 2014 uitgerekend :)

Hallo mama's in spe,

Was van de week ook al kijkje komen nemen maar was er verder nog niemand.. dacht misschien dan toch wat te vroeg. maar gezellig dat er wat meer zijn nu

zelf ben ik 5 weekjes zwanger en mama van een peuter van 2.. Ook erg last van vermoeidheid en bij de eerste zwangerschap kon ik daar toch wat beter aan toe geven.. Want net als nu meneer ligt er pas een half uurtje in maar wil alweer uit bed dus rusten zit er nu dan toch niet in voor me :)

Iedereen fijne zwangerschap en dat we veel kunnen lachen genieten en steunen met elkaars verhalen..

Groetjes Anouk

Terug
Bovenaan