De eerste iui en het is al raak

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal

Ik heb me de 23e voorgesteld op het forum.
Ik was toen een week ervoor weer voor de eerste ker geinsimineerd voor e 2e zwangerschap.

Daarna heb ik eigelijk alleen maar gelezen en niet zoveel gereageerd.
Het was afwachten voor ons.

Nu werd ik maar niet ongesteld. ik een test gedaan maar die was negatief. Na 4 dagen nog niet ongesteld. Weer een test deze was positief. Dus wij zijn zwanger.

Even voor degene die ook beginnen met iui het kan dus ook de eerste keer raak zijn

Groetjes Flipke

Hey

Wat een supergoed nieuws zeg!!

Hopen dat het bij ons ook snel raak is, alleen de zwemmers van mijn vriend waren niet echt goed, maar net goed genoeg om de IUI te doen.

Het zit niet echt mee bij ons, mijn vriend heeft sinds vorige week griep, en dus ook koorts wat niet echt bevordelijk was voor de IUI , was dus ook gelijk te zien.
Heb afgelopen vrijdag de IUI gehad, en sinds vrijdagavond lig ik dus ook ziek op bed, met koorts!
Maar ja we hopen het er beste van.

Jij bent het bewijs dat het eerste keer raak kan zijn!!!
Van harte gefeliciteerd!Geniet ervan!!

Groetjes van Trieske

hey flipke!!!!

wat een geweldig nieuws!! voor jou maar voor ons ook natuurlijk!!wat zo zien we maar weer dat het dus wel kan in de eerste keer!!!

ik heb ook de eerste iui achter de rug en zit nu te wachten!!
ik heb een paar vraagjes aan jou zou je die aub willen beantwoorden!! haha

1: hoelang moet je overtijd zijn  ??? om te mogen testen, ( ik morgen mijn 14de dag na de inseminatie)

2:heb jij ook buikpijn gehad of nog steeds?? ( ik al van de inseminatie!!) en nu ontzettende rugpijn erbij??

3: is er bij jullie een oorzaak waarom jullie iui hebben gedaan, ? ( bij ons is er niks te vinden maar het duurt nu al 3,5 jaar!! daarom nu iui, we hebben wel al een dochter van 5,5 en ik heb voor mijn dochtertje een zoontje gekregen maar die is helaas te vroeg en dood geboren, dus zwanger raken kon ik toen wel!! haha

nou dit waren mijn vragen wel, haha
ik hoop dat je wil reageren, ik zit zo met deze vragen in mijn maag!!

hopelijk tot snel,
xxx wendy

Gefeliciteerd meid! Wat heerlijk nieuws, geniet ervan!

Terug
Bovenaan