De eerste magische grens!

Vandaag ben ik precies 12 weken zwanger! Dat vind ik toch wel een mooie mijlpaal:)

Sinds een week begin in me langzaam aan wat beter te voelen. Minder snel misselijk en (in ieder geval overdag) minder moe. Daarbij merk ik dat ik steeds minder onzeker ben of het allemaal wel goed gaat. Met de Angelsound kunnen we inmiddels thuis naar de hartslag van de kleine luisteren (doe ik zo'n 2 keer per week om het niet te overdrijven;)) en dat is ook wel geruststellend en natuurlijk heel erg leuk!

Een buikje heb ik nog niet echt, behalve 's avonds. Dan is ie wat opgezet. Maar mensen die het niet weten zien het (nog) niet. Hopelijk komt hier snel verandering in!

Hoe zit het met jullie en het groeien van de buiken?

Ik ben nog maar 9 week dus nog geen buik helaas, haha komt vanzelf. Met 12 week zou ik ook een beter gevoel hebben denk ik. Dan mag ook eindelijk iedereen het weten! Heb jij het al verteld?
Wachten duurt lang;)

Lekker hoor!! Ik 'moet' nog anderhalve week. Heb het al aan heel veel mensen verteld inclusief mijn kinderen dus hoef mijn kleine buikje niet meer te verbergen. Maar ik heb net als jij nog steeds wel die onzekerheid hoor....zeker op de dagen dat ik me goed en niet zo zwanger voel. Oh jeeh denk ik dan....waar is de misselijkheid. Lekker stom maar ja.

Zo' n angelsound is dan wel handig. Misschien maar eens op marktplaats kijken.

Groetjes mama3007

@mamasandra1 Wij hebben het voor de termijnecho (met 11 weken) iedereen verteld die we het persoonlijk wilden vertellen en na de termijnecho was het geen geheim meer. Dus inmiddels weten al heel veel mensen het, is ook wel leuk hoor! Zomaar ineens in de supermarkt gefeliciteerd worden haha.

@R.M. thnx:)

@mama3007 Ik denk dat ik me zorgen blijf maken tot het veilig en wel in mijn armen ligt, en dan beginnen de nieuwe zorgen! Het lot van een moeder toch?;) Angelsound is dan inderdaad wel fijn, maar soms kan ik de hartslag niet vinden. Ik schrik daar zelf niet zo van, maar als je dat wel doet kun je beter geen Angelsound aanschaffen... En uit voorzorg gebruik ik hem niet te vaak. Hoor zo veel tegenstrijdige verhalen over het eventuele effect van zo'n ding.

Fijn, dat je die magische grens hebt bereikt! Gelukkig voel je je al wat beter. Zelf heb ik niet veel last van kwalen, dus daarvoor hoef ik niet uit te kijken naar de 12 weken. Maar met het idee dat de kans dan kleiner is dat het fout gaat, kijk ik er wel naar uit. Moet zelf helaas nog bijna 2,5 weken wachten. Heb maandag m'n eerste echo pas...

Hier nog niets van een buik, 'savonds wel ietsje boller. Maar goed, heb nog een ruime twee weken tot de 12. Zie wel dat het sneller zichtbaar gaat worden als bij de eerste. We wilde de echo afwachten en gaan het nu vertellen aan de meesten.

Maar fijn dat je magische grens 1 al hebt gehaald. Op naar de volgende! Je richt je toch een beetje op bepaalde mijlpalen. Welke zie jij nog meer als grens? Ik 20 weken, dan 26 weken en daarna 37 weken en (twee weken na) de uitgerekende datum.

@SuuZM Eigenlijk zag ik alleen de 12, de 20 weken en de uitgerekende datum als mijlpalen... (en daarnaast de eerste echo/ hartslag en als je het voor het eerst voelt natuurlijk)...
Maar misschien komen er twee bij, want vanwaar de 26 en 37 weken ook?

Terug
Bovenaan