De eerste schaterlachjes... Genieten!!

Hallo moeders,

Kay lachte al met geluid.. maar sinds een paar dagen worden die lachjes met geluid wel erg lang!

Je ziet dan  aan zijn gezichtje alle opwinding en blijschap maar weet nog niet zo goed hoe dat dan geuit moet worden in geluid,.. Maar dan ineens, na veel pogingen,  floept het eruit en is het éééééééééén lange lach waarna hij dan nóg eens moet lachen om zijn eigen lach. Dan volgt er een grote zucht van onlading.. of een lange Uuuuuuhhhh... ja het kost wat inspanning, maar hij steelt alle harten op dat moment!!

Als je dan zijn gezichtje zou zien dan zou je zeggen dat hij dan gewoon trots is op zichzelf! haha.. Hij kijkt dan echt van:"Hoorde je dat mama? dat was een lange hè?!"
Vervolgens komt er dan zo'n lieflijke blik er achteraan zodat je als moeder zijnde de kleine alleen nog maar dicht tegen je aan kunt houden en zijn snoetje wilt kussen...

Genieten jullie hier ook zo van?

Esmé mv Kay, 9 weken oud

Ja, het is en blijft geweldig die lachjes. en iedere lach is er weer een!
ook chloe lacht nu steeds vaker met geluid en wat heft ze hier zelf een lol aan.
Het is en blijft genieten zo'n kleintje.
en wat zijn we trots als ze weer iets nieuws kunnen he?!!!

groetjes pally

Sinds enkele dagen brabbelt hij ook óntzettend veel. Het lijkt dan alsof we al echt samen in gesprek zijn!

Hij reageerd op mij en ik op hem en ow,.. wat moet ik dan vaak om hem lachen en hij dan weer om mij!

Wat is het toch heerlijk om mama te zijn..

Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan