De eerste schrik is voorbij.

Lieve lieve meiden,

Bedankt voor jullie lieve berichtjes, vind ik echt ontzettend super.

Ik voel me een beetje verdoofd, mijn lover is jarig en we zijn nog niet echt in de feeststemming. Vandaag had zo'n gelukkige dag moeten worden. (a.s. opa en oma's blij willen maken).

Maar ja...ik moet ook denken en zo willen we ook. Dat dit babytje waarschijnlijk niet gezond ter wereld was gekomen en dan heb ik liever dat het op zo'n manier eindigd dan in de 6maand of zelfs nog later. Want dat heb ik van dicht bij mee gemaakt (vriendin en mijn moeder). We gaan over twee weekjes lekker op vakantie. Als het goed gaat heb ik mijn ei op vakantie dus dan gaan we lekker genieten met zijn tweeen. Even weg even er lekker uit. Tot rust komen, nadenken en lekker weer toekomst plannen maken. Alleen deze dag nog door komen ik zie er best wel erg tegen op. Drie vriendinnen zijn hoog zwanger en de vierde heeft net een kleine. Ach laat ik het ook maar zien als een goede afleiding...We zien wel.

Nogmaals lieve allemaal..Thanks!

Liefs Bibi

Hoi Bibi,

Daar zijn we voor op dit forum toch!!! Ondanks alles hoop ik dat je toch een fijne dag hebt en zeker heel erg mag genieten van jullie vakantie.

Liefs Marianne

Hoi Bibi,

Vind het zo rot voor je meissie!! Ik was ontzettend blij voor je dat je zwanger was en nu dit....knap van je om het op die manier te bekijken en zeker ook het beste!! Maar het blijft moeilijk!! Ik hoop dat jullie veel steun aan elkaar hebben!

Ik denk aan je..

Liefs moi xxxx

Hoi Bibi,

Ik begrijp uit dit berichtje dat het mis is gegaan?
Jeetje wat verschrikkelijk zeg!!!!
En dan vandaag zo'n drukke dag voor de boeg......
Ga je het ook niet vertellen aan je ouders en schoonouders en beste vriend(inn)en bv. Of wil je het echt nog niet laten weten dat jullie met kinderen bezig zijn? Ik kan me best voorstellen dat het vandaag een hele zware dag wordt maar misschien dat als je het tegen een paar mensen het hebt verteld je daar je verdriet mee kan delen. Vandaag en de komende weken/maanden.
Maar goed als je ze nog niets wilt vertellen dan kun je het natuurlijk altijd hier nog op het forum kwijt....

Ik wens jullie heel veel sterkte!

Greets Tika

Nou meid ik ben blij dat je al iets opgeknapt bent, en jouw tijd kom nog wel, heus!

Ik hoop dat je nog een fijne dag hebt, ondanks je verdriet...

Heel veel liefs

Ik ben de afgelopen dagen niet op het forum geweest en nu zie ik ineens je berichtje. Wat vreselijk voor jullie dat het is misgegaan! Ik hoop dat jullie dit een plekje kunnen geven en wil jullie heel veel sterkte wensen.

Liefs,
Simone

Jee, wat ik nu toch lees Bibi.... Ik ben een poosje weg geweest, had even afstand genomen ivm omstandigheden in relatie, en nu lees ik dit over jou... Wat enorm verdrietig wordt een mens daar van...
Ik hoop dat je de 'zin' weer kunt vinden om het toch nog te blijven proberen, want als het eenmaal raak is, en het blijft goed gaan, is het heel mooi om mee te maken. Jullie tijd komt, het klinkt zo enorm afgezaagd, maar het is wel zo... Alles heeft zo zijn reden moet je maar denken: het heeft zo moeten zijn....Het Lot heeft ook voor jullie zo zijn plannetjes bibi...
Veel sterkte, en zet em op...
liefs Helen

Terug
Bovenaan