De eerste stap is dan eindelijk gezet

A

Anoniem

Guest
Hallow mensen!

Eindelijk heb ik het aangedurfd... mijn spiraal is eruit! En dat betekent...  dat we er weer   voor gaan!  Ik heb al een zoon van 2 en die was 'meteen raak voor een knaak' zeg maar.

Vind het berespannend en ben heel benieuwd hoe het deze ronde gaat lopen....

Leuk zeg!! Hopen voor je dat het nu weer zo snel gaat!
Ben zelf nu ruim 3.5 week gestopt met de pil en vindt het nu al een hele gebeurtenis hoor! maar geweldig dan he!!
Een leuke maar spannende tijd!

Heel veel succes!

liefs M

Hey Froek, welkom en veel plezier hier op het forum.
Ik hoop dat je weer zo snel zwanger mag raken als de vorige keer.
De vorige keer was ik in ronde 3 zwanger en had min of meer gehoopt weer zo snel zwanger te zijn. Helaas. Maar ik mag nog niet klagen hoor. Ik zit pas in ronde 4.

Groetjes,

TeHa

Hai,

Spannend hoor, wij zijn inmiddels aan ronde 3 toe. Ik heb al wel een dochtertje van bijna een jaar, daar hebben we bijna een jaar overgedaan. Ik hoop dat het nu wat vlotter gaat, hoewel als je sommige verhalen leest niet mag klagen als het met een jaar lukt

Ik wens jullie veel succes.

Groeten Kesha

Succes met klussen in ieder geval!!!
We horen het wel hoe het allemaal loopt.~~~

Groetjes van Suus.(29) rond 9 ingegaan.

Hoi Suus,

Jij ook succes. Wordt het voor jou de eerste? Ben jij ook vanaf het moment dat je de beslissing neemt dat je ervoor wilt gaan alleen daar nog maar mee bezig? Dagen tellen tot je vruchtbaar bent, dan weer dagen tellen totdat je ongesteld moet worden.

groeten Kesha

Ja ik ben er ook echt mee bezig! Je wilt het niet maar onbewust al! Ben vandaag helaas ongi geworden en heb dus al geteld wanneer mijn volgend nod is en wanneer mijn ei komt.

Dat moet je ook wel als er iets moet gaan groeien van binnen. Afgelopen september ben ik officieel een jaar geleden gestopt met de pil maar vanaf feb pas echt serieus en tel dan ook vanaf die maand. We gaan nu ronde 9 in.
Afgelopen maand voor het eerst ovulatietest gebruikt en positief en mijn cyclus klopt ook. Fijn gevoel. Wil eigenlijk een spermatest voor mijn vriend. En het liefste zeker weten dat het bij ons goed zit en dan maar raak schieten!!

Succes jullie!

Terug
Bovenaan