De eerste stapjes..........

Nee echt lopen doet hij nog niet, maar hij stond vandaag achter zijn loopwagentje en daar kan hij al best netjes mee lopen. En hij duwde hem vooruit en had niet in de gaten dat hij los stond. Meneer zette zowaar 2 stapjes vooruit om weer bij zijn wagentje te komen. Ik was totaal verbaasd. Langslopen doet hij pas sinds een week en ook achter zijn loopwagentje. Het zal voorlopig wel niet meer gebeuren en ik vroeg me nou echt af of ik het me inbeelde. Maar hij stond echt los en ging echt naar zijn wagentje toe.

Goed zeg ethan vind zijn loopkar een beetje eng om echter te staan ook al wil hij zich er wel aan op trekken
Maar aan de hand rent hij zo wat haha en wil geregeld zijn handen los laten

@lorena. Rond het jaar vind ik het niet zo erg. Als het maar niet eerder is.hahahahah. Mijn broer en zus liepen met 10 maanden. Ikzelf was een stuk trager en liep met 14 maanden. Vind 14 maanden wel een hele geschikte leeftijd hahaahaha. (ow nee, gaat ook niet, want dan komt nummer 2)

Die loopkar gaat wat te snel. maar Jorn is goed op weg. hij probeert sinds eergister los te lopen, maar dat lukt niet en valt dus steeds. Eergister was een vriendin op bezoek met haar dochter die is 1 en 2 maanden en die liep dus los. en jorn dacht ik ga er achter aan hahhahaha..... Hij loopt rondjes om de tafel. stapt over met 1 tussenstap naar de bank. en loopt aan 1 hand. Gaat mij iets te snel. meneer is bijna 9,5 maand.

@alicia.. niet bang zijn, dat draag je vaak over op je kind waardoor zij niet zal durfen los te lopen. (heb ik ook maar gehoord.)

Terug
Bovenaan