de eerste tandjes zijn in zicht

Laats waas onze dochter Meike een beetje huilerig en niets was goed .. ik zei tegen mijn vriend.. ze kon wel eens tandjes krijgen ze knappeld op alle knuffels en voorwerpen en ja hoor ... daar kwamen ze onder in 2 kleine witte randjes...

en ze is nu pas 41-2 maand ... weg met onze vingers hihihi...

hebben jullie kindje ook al voor tekenen...

Ja ik zag laatst ook al wat wit, alleen het tandvlees is nog niet zo rood dus het zal nog even een weekje duren.

Eigenlijk is het super zielig, zo'n tand steekt zichzelf dwars door het tandvlees heen. Dat moet toch echt een rotgevoel zijn. Ik heb geen verstandskiezen gekregen om het mee te vergelijken, maar een wondje in mn mond is altijd vreselijk pijnlijk.

Je kan als het echt doorkomt smeren met Dentinox, dat verdoofd de boel. Ook heb je homeopatische druppels, maar ja die moet je al eerder geven want dat heeft tijd nodig voordat het werkt.
Pepijn heeft wel ineens onder een bobbel zitten en hij kwijlt enorm, maar het zet nog niet door.
Sterkte ermee. Mijn dochter had niet echt last ervan, zelfs niet bij haar kiezen. Maar sommige kinderen hebben echt dagen flinke pijn.
Hopelijk lijkt Pepijn op zn zus....

Liefs

bij Mare zie je ze wel al zitten en ze stopt ook alles in haar mond om te knagen, zal wel niet heel lang meer duren. Jade had er nooit zo veel last van, dus mare hoop ik ook niet.

Terug
Bovenaan