de eerste trapjes

hallo alemaal,

ik ben nu ruim 15 weken zwanger van ons derde kindje en ik voel al sinds 2 weken kleine porretjes in mijn buik. bij de tweede voelde ik met 16 weken voor het eerst iets en bij de eerste pas met 20 weken.
ik ben zo benieuwd of anderen he ook steeds sneller herkennen.

wat een heerlijk gevoel is het toch he?! en dat ik het zelfs na 8 jaar nog herken.

groetjes
 
Ik voelde met de tweeling met 15 weken al beweging. Volgens de verloskundige kon dat niet maar het was een gevoel dat ik nog nooit had gevoeld en als ervaringsdekundige met darmprobemen had ik echt wel door dat het niet mijn darmen waren. Nu ben ik 27,5 ween zwanger van mijn 6e en voel vanaf een week of 13 al beweging. Ja het blijft leuk, zelfs na 6 jaar en na zoveel kindjes.
 
Heerlijk he, ik ben nu 31 weken, maar geniet nog steeds volop van iedere beweging van die kleine binnenin (hoorde dat dat misschien nog wel verandert als het harde trappen worden)
 
Hoi,
Ik ben nu 36wk zwanger van de 4e, ik voelde dit keer vanaf 12-13wk de kleine al, niet dagelijks en heel vaak, maar ik voelde duidelijk de baby, erg leuk!!
Liefs
 
Bij de 1e voelde ik beweging met 19 weken.Het was net een vlindertje dat kriebelde en dat ging langzaam over in getrappel.
Bij de 2e werd door de vk verteld dat ik pas vanaf 21 wkn mijn kindje zou voelen,omdat mijn placenta tegen mijn buik aanzat.Nou ze kreeg ongelijk,want met 19 weken voelde ik het kindje al.alleen geen gekriebel,maar meteen getrap.
Inmiddels ben ik 3.5 weken bevallen van een 2e dochter
 
toen ik zwanger was van mijn 2e,voelde ik al met 9 weken beweging!!
nu is de eerste wel met de keizersnede geboren,dus misschien vandaar zo gevoelig,
van de 3e weet ik het niet precies meer,maar nu zwanger van de 4e,en die voelde ik ook al met 10 weken!!
 
Terug
Bovenaan