De eerste zwangerschapssymptomen?

<p>Bij wie begon de zwangerschap met een schimmelinfectie?</p><p>Heb verder niet echt kwaaltjes behalve een beurs gevoel in mn onderbuik... (menstruatie is nog zeer onregelmatig door borstvoeding, laatste keer was ergens in maart) mn baby is nu 10 maanden oud. </p><p>Heb testen bestel hoor, maar was benieuwd of dit wel eens een vroege symptoom kon zijn?</p>

Elke vrouw is anders.. de ene heeft van alles en nog wat en de ander heeft helemaal niets.. 
maar om er zeker van te zijn dat je zwanger bent kan je alleen een zwangerschaps test doen en kijken of ie positief is.
maar wel kun je een beetje misschien vertellen wanneer je, je eiersprong hebt gehad? Heb je die gevoeld of heb je ovulatie testen gedaan? (Als je t weet tel daar 14dagen bij op zodat je, je NOD weet).
en misschien kan je beter je vraag op zwanger zijn forum zetten, hier op zwanger worden zijn meerendeels toch vrouwen die voor hun 1e kindje gaan heb ik gemerkt.
succes en hoop natuurlijk voor je dat het een zwangerschapssymptoom is en je snel een positieve test in handen hebt! 

ElsieJoy tuurlijk de vraag kan hier ook gesteld worden hoor.. was niet verkeerd bedoeld maar was meer goed bedoeld in de zin van: misschien krijg je daar een duidelijker antwoord omdat die vrouwen nu echt zwanger zijn en misschien ook wel een schimmelinfectie hebben of hebben gehad in 't begin.
Kaboutertjexx dit heb ik gevonden, misschien heb je er wat aan?
Naast het feit dat je dus meer afscheiding kunt hebben tijdens je zwangerschap, ben je ook vatbaarder voor vaginale infecties. Doordat de hoeveelheid glycogeen van je vagina verandert tijdens de zwangerschap kunnen de bacteriën, die normaal in je baarmoeder leven, minder goed hun werk doen, hierdoor wordt de zuurgraad van de vagina lager. De normale, niet-schadelijke, bacteriën zorgen ervoor dat andere, schadelijke, bacteriën en schimmels minder goed kunnen overleven. Door de verminderde werking van deze bacteriën wordt je vagina dus vatbaarder voor schadelijke bacteriën en schimmels.

Sannestar:
Dank voor je berichtje, ik had het ook niet als negatief geïnterpreteerd hoor ;)
Ik heb alleen echt geen idee wanneer ik een eisprong gehad zou moeten hebben (en of ik die wel heb gehad!) Haha we zijn er totaal niet mee bezig (zouden het wel weer graag willen) maar we laten het op zn beloop zegmaar... voor mij is de enige manier om te testen zo'n 10 dagen ná conceptie, dus dat zou wel vandaag zijn en anders weer over 3dagen ? 
Thnx voor de info, ik kon er weinig over vinden.

Elisiejoy, fijn om te horen dat iemand anders het ook had, maarja misschien was het gewoon toeval haha. Ik laat het weten als ik heb getest ;) thnx voor berichtje!

Mocht je vandaag een test gaan doen hou ons op de hoogte! Vind het altijd super leuk om te horen als andere zwanger zijn! Komt denk ik ook omdat ik het iedereen gun! 
Ik ben wel 1 van de ongelukkige vrouwen die haar eiersprong voelt.. vind het vreselijk.. pijn, stemmingswisselingen en misselijk.. hoor genoeg vrouwen om mij heen zeggen dat ik hier blij mee hoor te zijn omdat je dan precies op 't juiste moment kan klussen.. nou, ik kan je zeggen dat ik dr niet blij mee ben.. als ik misselijk, pijn en stemmingswisselingen heb kan t er bij mij ook voor zorgen dat ik helemaal geen zin heb om te klussen en het dan ook alleen maar doe omdat ik zwanger wil worden maar niet omdat ik het zo fijn vind op 't moment.

Sannestar: net getest en negatief, ik dacht misschien heb ik dan nu een ovulatie maar ook die is negatief! 
Dus nog even afwachten doe morgen nog eens met ochtend urine. 
Ik snap t idd wel dat het niet fijn is om een eisprong te hebben met zoveel klachten, dan heb je echt seks omdat het moet en is er weinig fun aan.
Ik merk wel dat als ik een ovulatie heb dat ik juist veel zin heb (en mn man ook haha) ;) ach iedereen is anders. Ik laat het morgen ff weten. Groetjes

Hahahaha dus je houd het net zoals mij nog even spannend ik ga volgende week vrijdag testen.. heb verschillende symptomen maar ben nog een week voor m'n NOD. (1e ronde 1e kindje)

Terug
Bovenaan