De eerste

Hi allemaal,

Ik ben heel blij dat dit forum er nu is. Ik heb net een slechte dag achter de rug. Zondag ben ik na 27 dagen ongesteld geworden, zonder menstruatiekrampen. Nu zal iedereen zeggen dat dat mooi is, maar ik herken mijn lijf niet meer terug. Ik was steeds tussen de 29 en 32 ongesteld met zware menstruatiekrampen en nu dus al na 27 dagen!

Maar goed. Ik was ook teleurgesteld dat ik uberhaubt ongesteld werd. En hoewel ik probeer om er relaxt mee om te gaan, merk ik toch dat ik snel weer zwanger wil raken. Het is om mij heen een ware babyboom en ik wil ook heel graag.

Hoe zorg ik ervoor dat ik er rustig mee om blijf gaan en niet iedere maand dat ik ongesteld word in zak en as zit?

Liefs,
Ongeduldje32

Hoi Ongeduldje32, het is echt allemaal zo ongelooflijk rottig! Ik kan je ook niet echt tips geven om er relaxt mee om te gaan. Zelf probeer ik het ook maar ik zie ook overal kinderwagen, zwangere buiken enz. Ik denk dat we het gewoon een plekje moeten leren geven en toch proberen positief te blijven. Aan de ene kant is het weer wel fijn, dat je ongesteld bent geworden, dan weet je dat het weer wel op gang is gekomen. En kun je nu echt weer gaan tellen enzo. Misschien dat je nu minder zwaar ongesteld bent, heeft te maken met dat je baarmoeder helemaal schoon is, dus minder hoeft te krampen om alles naar buiten te werken. Ik wens je veel geluk!! Groetjes Cath

Probeer veel afleiding te zoeken, maar dat is een standaard verhaaltje. Ik heb in februari een mk gehad en ging met mijn vriend 4 weken terug op vakantie iedereen zei: let maar op na de vakantie ben jij zwanger.
Viel dat ff tegen mooi niet dus. Ik werd gister gewoon weer ongesteld. Maar de vakantie was wel heerlijk. Het helpt mij ook wel om lekker uit te gaan in het weekend in ieder geval nog plezier proberen te maken.
Ik kon voor de mk de klok er op gelijk zetten wanneer ik ong. moest worden nu wordt ik het elke maand 1 of 2 dagen eerder dan de maand ervoor.
Wel heb ik sinds vandaag een nieuwe baan. Afleiding maar ook wel weer stress: stel dat ik wel over 3 of 4 maanden al moet zeggen dat ik zwanger ben.... pfff het valt allemaal niet mee hoor.
Maar ik hoop voor ons allemaal dat we niet te lang hoeven te wachten.

Liefs Shadow

Hoi ongeduldje32

bedankt voor de tip.
Heb je al ervaring met bach remedies? ik werk ermee(al zo ´n zeven jaar) en kan je in ieder geval de resque aanraden die is overal (drogist natuurwinkels)te krijgen, maar er zijn ook specefieke remedies voor een emotie als teleurstelling of verdriet.
ik zal er een paar opnoemen om je een indruk te geven;
*Star of bethlehem-om het trauma van de miskraam beter te kunnen verwerken,ook tegen de gevoelens van verdriet en leegte
*White chestnut-om de zorgelijke gedachten (bv.misschien lukt het nooit,of misschien is er iets ergs waardoor het niet lukt)
*Pine- bij zelfverwijt(bv.had ik het kunnen voorkomen)
*Sweet chestnut-bij gevoelens van wanhoop.
*Gorse -als je de moed dreigt op te geven
*Walnut -om je te helpen om weer verder te gaan met je leven en het een plekje te geven
*Willow-als je het gevoel hebt dat het leven je oneerlijk behandelt(wrokgevoelens)
*Holly-als je afgunst voel tegen hen die het wel zo makkelijk gelukt is
*Honeysuckle-als je maar blijft hangen in in het verleden,jezelf verliest in wat had kunnen zijn en niet verder kunt.

Dit zijn de belangrijkste ikzelf heb bijna alle 38 remedies die er zijn je kunt de belangrijkste remedie eruithalen en daarvan vier keer per dag een paar druppeltjes op je tong of in wat drinken je kunt ook een glaasje water nemen de druppels erin en af en toe een nip nemen.
de resque is altijd handig om in huis te hebben, je krijgt er als het goed is een bijsluiter bij je kunt er natuurlijk ook over op het internet zoeken voor meer info.

veel liefs Jeanette

Hi allemaal,

Dank voor jullie liever berichtjes. Jeanette, de remedies zijn nieuw voor mij. Ik ga eens kijken of het wat voor mij is.

Verder houd ik wel de moed erin, hoor! Samen met een vriendinnetje (zij heeft in december een miskraam gehad) kan ik het vaak heel goed relativeren en positief naar de toekomst kijken. We gaan er gewoon allemaal voor!

Liefs,
Ongeduldje32

Terug
Bovenaan